Gastronomiczna prowokacja jesienią dotrze na Pomorze. Z jakim skutkiem? - FOR Talks

Gastronomiczna prowokacja jesienią dotrze na Pomorze. Z jakim skutkiem?

Warsztaty, eksperymenty, gry i konsultacje na żywo, interaktywna strefa partnerów i biznes party – nowa formuła MADE FOR Restaurant już za dwa miesiące zawita do Trójmiasta. Uczestnicy pomorskiej edycji poznają także kulisy zarządzania wizerunkiem restauracji El Celler de Can Roca  w Gironie – trzykrotnie uznanej za najlepszą na świecie. Esther Massats, PR Manager hiszpańskiego konceptu, przyjedzie do Polski na zaproszenie MADE FOR Restaurant oraz partnera strategicznego – Miasta Gdynia.

Konferencja w Gdyni odbędzie się 21 października, inaugurując tym samym zupełnie nową formułę MADE FOR Restaurant – największego wydarzenia dla branży gastronomicznej, które odbywa się w głównych polskich miastach. To będzie 12. edycja w Polsce, a 3. w Trójmieście. Za każdym razem organizatorzy pragną zaskakiwać. W tym roku szczególnego znaczenia nabiera hasło przewodnie konferencji: “Innowacje w gastronomii – biznes czy prowokacja?”. Będzie odzwierciedlać, nie tylko tematykę, ale i nowy scenariusz wydarzenia.

Na czym będzie polegać NOWA FORMUŁA?

Siłą wydarzenia będą wyjątkowi i bardzo różnorodni eksperci – przedsiębiorcy lokalni, praktycy z ogólnopolskich biznesów, specjaliści od badania smaku oraz GOŚĆ z CZOŁÓWKI ŚWIATOWEJ GASTRONOMII.

Agnieszka Małkiewicz, organizator wydarzenia i Prezes FOR Solutions opowiada o szczegółach: „W tym roku gościliśmy już w Krakowie Anę Roš – najlepszą szefową kuchni świata według The World’s 50 Best Restaurants, we Wrocławiu była z nami Isabella Poti z gwiazdkowej restauracji Bros’. W Gdyni o budowaniu wizerunku El Celler de Can Roca, trzykrotnie uznanej za najlepszą restaurację świata (w latach 2013-2015) w rankingu The World’s 50 Best Restaurants, opowie Esther Massats, odpowiedzialna za PR i marketing lokalu. Poza gościem specjalnym,
w wydarzeniu wezmą udział znani i cenieni eksperci zarówno z Pomorza, jak i z całej Polski, m.in. John Gabrovic ze Stacji Food Hall, Gaweł Czajka z Całego Gawła, John Borrell z Kania Lodge, Krzysztof Kaliciński z Akademii Leona Koźmińskiego (wcześniej
Green Caffè Nero) oraz Cristian Gadau i Joanna Ślusarczyk z The Best Chef. A to dopiero początek świetnych nazwisk, których więcej odkrywamy na stronie wydarzenia.”

Przed uczestnikami KIPIĄCE innowacyjnością TEMATY​: food hall – czy zrzeszenie się w ramach biznesowych społeczności to dobre rozwiązanie; zagraniczna ekspansja – jak skutecznie promować się wśród gości z zagranicy; community management z klasą, a nasza codzienna walka w social mediach. Co jeszcze? Innowacje winne, gastrofizyka, neuromarketing i wiele innych. Większość prelekcji będzie zawierało elementy interaktywne, a niektóre z nich będą nawet eksperymentami sensorycznymi.

Po raz pierwszy WARSZTATOWA FORMUŁA zdominuje dzień – to będzie głównie praca w grupach
i
GRYWALIZACJA​ wciągająca uczestników w rywalizację, networking, wymianę wiedzy. Na koniec uczestnicy będą mogli otrzymać wyjątkowe nagrody od partnerów, którzy stworzą INTERAKTYWNĄ STREFĘ PARTNERÓW ze specjalnymi ofertami, degustacjami, a nawet eksperymentami.

Choć konferencja ma biznesowy charakter to tym razem nie zabraknie atrakcji dla osób spoza biznesu,
ale kochających kulinaria tzw
. foodies, zainteresowanych nowinkami z tego obszaru np. water pairingiem. Zakończeniem dnia będzie nastawione na dobrą zabawę i networking BUSINESS PARTY​ z widokiem na morze i degustacją “Innowacji – prowokacji” przygotowanych przez topowych pomorskich szefów kuchni
i barmanów
. Kulinarnym gospodarzem wieczoru będzie szef kuchni hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront Przemek Woźny.  

Organizatorzy z dumą podkreślają, że po raz pierwszy partnerem strategicznym wydarzenia jest Miasto Gdynia.

,,W Gdyni, mieście tradycyjnie nowoczesnym obok gałęzi przemysłu wynikających z nadmorskiego położenia dynamicznie rozwija się gospodarka turystyczna i towarzysząca jej branża HORECA. Gdynia posiada markę profesjonalnego organizatora dużych wydarzeń kulturalno-sportowych, których realizacja jest możliwa, m.in. dzięki ciekawej i różnorodnej ofercie gdyńskich hoteli, bogatej i wyśmienitej ofercie gastronomicznej oraz współpracy środowiska turystycznego w ramach Gdyńskiej Rady Turystycznej. Bezsprzecznie, nie tylko w Gdyni, miejskie, nowoczesne projekty wymagają niestandardowych umiejętności oraz nowatorskiego podejścia zarówno do uczestników wydarzeń, jak i ich organizacji. Branżowe konferencje, szkolenia i warsztaty typu MADE FOR RESTAURANT są okazją do podnoszenia kwalifikacji, spotkań i wymiany doświadczeń środowiska współtworzącego turystyczną ofertę miasta dla wymagających gości.” – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała – wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.

Konferencja odbędzie się 21 października br. w pięknie położonym tuż nad polskim morzem hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, który już drugi raz jest partnerem tego wydarzenia.

Do 4 września obowiązuje najniższa cena biletów, dlatego już teraz warto zarejestrować się na wydarzenie

Program, lista ekspertów oraz bilety dostępne są na stronie:

http://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/konferencja-gastronomiczna-made-for-restaurant-gdynia-10-2019/

Partnerami merytorycznymi konferencji są Akademia Leona Koźmińskiego, Guest Experience Think Tank Academy oraz Instytut Kulinarny Transgourmet.

***

ORGANIZATOR

FOR Solutions

FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA. FOR Solutions to parasolowa marka dla działań PR i marketing dotychczas prowadzonych pod flagą MADE. W swojej codziennej pracy agencja FOR buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje, które pozwalają Klientom rozwijać ich biznes. W tym celu stworzono MADE FOR Restaurant, cykl biznesowych spotkań, które będą rozwijane z jeszcze większą determinacją pod parasolem marki FOR.

FOR Solutions kładzie nacisk na integrację branży. Projektuje wydarzenia tak, by stwarzać przestrzeń do networkingu oraz wymiany doświadczeń i inspiracji. Dlaczego? Bo wg FOR Solutions HORECA to przede wszystkim ludzie. A FOR Solutions to miejsce, gdzie wychodzi się poza granice standardowych działań marketingowych.

www.forsolutions.pl

***

PARTNER STRATEGICZNY

Miasto Gdynia

Gdynia to miejsce szczególne, miasto budzące zachwyt modernistyczną architekturą, z dużym potencjałem turystycznym i biznesowym, miasto, w którym dobrze się żyje, a jego mieszkańcy należą do najbardziej zadowolonych ze swojego miejsca zamieszkania w Polsce. Wysokiej klasy hotele oraz bogata i zróżnicowana gama restauracji na Szlaku Kulinarnym Centrum Gdyni przyciągają turystów z kraju i z zagranicy. Gdynia to także miejsce dużych wydarzeń kulturalnych i sportowych o utrwalonej marce – Open’er Festival, Globaltica, Ladies` Jazz Festival, Ogólnopolskie Spotkania Podróżników, Żeglarzy i Alpinistów, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Volvo Gdynia Sailing Days, Enea IRONMAN Gdynia, Mistrzostwa Świata w Półmaratonie 2020, a nawet VERVA Street Racing.
W Gdyni trzeba odwiedzić m.in. Akwarium Gdyńskie, Centrum Nauki Experyment oraz Muzeum Emigracji.
Gdynia jest świetnie skomunikowana dzięki autostradzie A1, połączeniom promowym Stena Line z Karlskroną w Szwecji oraz lotnisku im. Lecha Wałęsy odległym o zaledwie 20 minut. Zapraszamy! Gdynia jest piękna cały rok!

 

***

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Akademia Leona Koźmińskiego

Niepubliczna szkoła wyższa o szerokim profilu biznesowym, posiadająca pełne uprawnienia akademickie.
Oferuje studia pierwszego i drugiego stopnia w zakresie nauk ekonomicznych i humanistycznych, a także studia jednolite magisterskie w zakresie nauk prawnych. Ofertę kształcenia uzupełniają liczne studia podyplomowe, w tym programy MBA, oraz studia doktoranckie. Można odbyć tutaj także trzystopniowe studia wyższe w języku angielskim. Akademia Leona Koźmińskiego uruchamia także studia podyplomowe „HORECA Menedżer”. Cel studiów to profesjonalne przygotowanie słuchaczy do pracy w obszarze HORECA, co przełoży się na zwiększenie konkurencyjności na rynku w tej branży.

Guest Experience Think Tank Academy

GETT Academy to projekt edukacyjny o innowacyjnym podejściu zrywającym z konwencją tradycyjnych metod nauczania, poprzez digitalizację procesów kształcenia. Twórcami programu są wybitne autorytety; sommelierzy, bariści, barmani i menadżerowie zarządzający gastronomią. Każdy z nich jest zarówno doświadczonym trenerem jak i czynnym praktykiem w swojej dziedzinie, mającym stały wkład w rozwój polskiej oraz międzynarodowej gastronomii. Zajęcia prowadzone są w różnorodnych przestrzeniach, dopasowanych do realizowanych tematów. Założenie, które wyróżnia GETT to kompleksowe podejście do kształcenia. Jako jedyni w Polsce, w formie kolektywu gromadzą osobistości, które przez wiele lat tworzyły najbardziej znane koncepcje edukacyjne, szkoły, szkolenia.

Instytut Kulinarny Transgourmet

Stworzony przez firmę Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet oraz Selgros Cash&Carry, Instytut Kulinarny Transgourmet to miejsce charakteryzujące się innowacyjnym wyposażeniem, w którym prowadzone są szkolenia dla klientów i pracowników sieci z zakresu znajomości produktów, nowych technik i trendów kulinarnych. To także miejsce spotkań czołówki polskich kucharzy: to tutaj Reprezentacja Narodowa Kucharzy Polski trenowała przed Kulinarnym Pucharem Świata w Luksemburgu, a polscy finaliści przygotowywali się do prestiżowego konkursu Les Chefs en Or. Na początku 2019 roku stanowisko Eksperta w Instytucie Kulinarnym objął Bartosz Peter, Kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy OSSKiC, dwukrotny zwycięzca Kulinarnego Pucharu Polski i medalista Kulinarnego Pucharu Świata.

***

PARTNER ORGANIZACYJNY

Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

*** 

PARTNERZY BIZNESOWI

Aviko, Chopin Vodka, Dajar HORECA, Dilmah, illy, Kruszwica, Liebherr, mProfi, Muzeum Wódki, Selgros Cash & Carry, Skarby Serowara, Transgourmet, Warsaw Spirits Festival, Wine Direct, Winterhalter, Valrhona, Żywiec Zdrój, eatPoint.pl

***

PARTNERZY MEDIALNI

FOOD & FRIENDS, FOR Talks, Poradnik Restauratora, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego, Szef Kuchni, The Best Chef, Hotelarz, VisitGdansk, Gourmet, Portal gastronomiczny smażymy.com, KUKBUK, Ferment, WINICJATYWA, Papaja.pl, Gastronom Wybrzeża, KUCHARZE.PL, POMORSKIE prestige, Sopocka Organizacja Turystyczna, Gdańska Organizacja Turystyczna, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Szlak Kulinarny Centrum Gdyni, Agencja Rozwoju Gdyni

***

MADE FOR RESTAURANT

MADE FOR RESTAURANT to Biznesowa Platforma rozwoju dla liderów i decydentów  branży gastronomicznej.
To cykliczne, lokalne spotkania organizowane w największych aglomeracjach Polski. Podczas wydarzeń MADE FOR Restaurant w ciągu jednego roku spotyka się około 1000 przedstawicieli biznesów gastro w całej Polsce. Celem spotkań jest profesjonalizacja branży i biznesowy wzrost zaangażowanych uczestników.

 

KONTAKT DLA MEDIÓW

Karolina Kawka
Specjalista ds. komunikacji i organizacji eventów
FOR Solutions | Agencja marketingu, PR oraz kreowania wydarzeń dla branży HORECA
E-mail: kkawka@forsolutions.pl
Tel. 726 787 755

Zapisz mnie do newslettera FOR (możesz się wypisać w dowolnym momencie). Zaznaczenie oznacza akceptację regulaminu,

FreshMail.pl