MADE Restaurant - najważniejsza i najbardziej merytoryczna biznesowa konferencja gastronomiczna już 29.10.2018 we Wrocławiu! - FOR Talks

MADE Restaurant – najważniejsza i najbardziej merytoryczna biznesowa konferencja gastronomiczna już 29.10.2018 we Wrocławiu!

Po wiosennych spotkaniach w Poznaniu i Krakowie, przyszedł czas na jesienną odsłonę projektu. Już 29.10.2018 we Wrocławiu spotkają się ci spośród przedstawicieli branży Horeca na Dolnym Śląsku, którzy chcą być 3 kroki przed innymi i… zarabiać. Biznesowa platforma gastronomiczna MADE Restaurant to przestrzeń wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń między liderami branży hospitality w kluczowych regionach w Polsce. Partnerem Organizacyjnym wydarzenia, tak jak i w ubiegłym roku został hotel Double Tree by Hilton Wrocław.

Marzenie o posiadaniu własnej restauracji jest powszechne, a prowadzenie biznesu restauracyjnego wydaje się proste. Jednak w wielu wypadkach rzeczywistość rynkowa w bolesny sposób weryfikuje marzenia. Zgodnie z myślą przewodnią cyklu MADE Restaurant w 2018 roku: „Biznes każdej firmy zaczyna się i kończy na mocnej analizie. Jeżeli firma nie umie wyciągnąć wniosków z faktów dotyczących własnej działalności i decyzje podejmuje jedynie na powierzchownych informacjach i intuicji, w ostatecznym rozrachunku zapłaci za to wysoką cenę.”
Bill Gates

Program wrocławskiego spotkania MADE Restaurant powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, po analizie potrzeb tego konkretnego rynku. Na wrocławskiej scenie hotelu Double Tree by Hilton staną praktycy z zauważalnymi sukcesami na koncie, gotowi podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Program wydarzenia został podzielony na następujące bloki tematyczne:

  • Bądź 3 kroki przed… Dzięki motywacji. W ramach tego bloku porozmawiamy m.in. o popularnym temacie znaczenia pasji w poszukiwaniu motywacji do działania (Tomasz Habdas, W szczytowej formie), oraz o tym, jak zmotywować i zatrzymać najlepszego kelnera (Agnieszka Małkiewicz, Katarzyna Derdzińska, MADE)
  • Bądź 3 kroki przed w… Zarządzaniu biznesem. W tym bloku pojawią się tematy związane z finansami. Czy prowadzenie analizy kosztów, zysków, strat, przychodów w restauracji, często otwieranej jako spełnienie marzenia to zbędna buchalteria, czy konieczność? Jak sprawić, by nasz koncept nie dołączył do niechlubnych statystyk mówiących, że 9 na 10 restauracji przetrwa zaledwie 2 lata? O tym mówić będą: Katarzyna Derdzińska (MADE Progress), Tomasz Habdas (MADE Progress), Maciej Nowaczyk (La Maddalena, Mama Manousch), Maciej Knyrek (Hospitality Consulting) oraz Przemysław Błaszczyk (Mañana Bistro & Wine Bar, Novo).
  • Bądź 3 kroki przed dzięki… Znajomości trendów. Podczas tego bloku słuchacze będą mieli okazję poznać trendy w europejskiej gastronomii – czy staną się one inspiracją możliwą do wdrożenia w swoim biznesie? Czym teraz żyje i co je świat gastronomii? Czy każda z inspiracji i każdy z trendów jest możliwy do przełożenia na polski rynek i czy warto podążać za trendami?
  • Bądź 3 kroki przed w… Marketingu. Podczas wystąpień w ramach tego bloku porozmawiamy o aspekcie CSR w gastronomii. Czy CSR to jedynie „zabieg” marketingowy, czy prawdziwa wartość dodana dla naszego konceptu? O tym mówić będzie Katia Roman-Trzaska (Fundacja „Samodzielność od kuchni”). Pojawi się również temat storytellingu (Agnieszka Małkiewicz, MADE) oraz niestandardowych działań marketingowych (projekt MADE Travel by Liebherr – opowiadać o nim będą Aleksandra Batko – AGED, oraz Jolanta Jurkowlaniec – Dinette). Magdalena Nawrocka (mProfi) opowie o sposobach miarodajnego zbierania opinii gości restauracji, Piotr Staszczyński (Pasibus) pokaże, w jaki sposób prowadzić z klasą social media, a Agnieszka Szydziak (Have a Bite in Wro) wraz z najbardziej wpływowym wrocławskim blogerem, Piotrem Gładczakiem (Wrocławskie podróże kulinarne), Michałem Hamburgerem (Radio Wrocław) oraz Bartkiem Deryło (Krasnolód) pokażą, jak wykorzystać siłę influencerów, aby uczciwie i skutecznie promować restaurację.

To spotkanie branży zapowiada się bardzo intensywnie. Pełen program, lista ekspertów i partnerów oraz program wrocławskiej edycji MADE Restaurant dostępne są na stronie: https://maderestaurant.pl/konferencja-gastronomiczna-wroclaw/

Co o krakowskiej edycji MADE Restaurant mówią uczestnicy?

Zarówno ubiegło jak i tegoroczna konferencja zdecydowanie na plus! Dużo przykładów praktycznych, duża dawka konkretnej wiedzy. W trakcie wystąpień pojawiają się wskazówki i hasła, które są inspiracją do samodzielnego pogłębiania wiedzy w danym temacie. Wykłady są zrozumiałe dla nawet dla osób, które dopiero zaczynają wdrażać się w temat.” Paula Trunów / Współwłaściciel i Manager – Miodowy Piecyk

„Po raz pierwszy uczestniczyłem w MADE Restaurant. Jestem pozytywnie zaskoczony merytoryką wydarzenia. Poruszane tematy z zakresu HR pomogły mi szerzej spojrzeć na funkcjonowanie restauracji.” Piotr Jacyna / Sushi Chef – Youmiko Sushi

„Tematy prezentowane na MADE Restaurant w Krakowie były bardzo różnorodne. Przygotowuję się obecnie do podjęcia stanowiska managera. Tematy poruszone na konferencji przez osoby z dużym doświadczeniem w branży są dla mnie punktem wyjścia do dalszego pogłębiania wiedzy w tym zakresie i rozwoju.” Agata Budz /  Kelnerka  -Litworowy Staw

Program MADE Restaurant jest każdorazowo na tyle bogaty i różnorodny, że zarówno kelner, szef kuchni, jak i właściciel restauracji znajdzie w nim temat odpowiadający swoim preferencjom. Dołącz do grona osób, które chcą być 3 kroki przed innymi w gastronomii i weź udział w MADE Restaurant Wrocław 2018!

***

Organizator: MADE Food & Horeca Solutions              

Jesteśmy zespołem wyspecjalizowanym w budowaniu przewagi rynkowej naszych klientów i rozwoju biznesu w branży HORECA. Wspieramy naszych partnerów (restauracje, hotele i dostawców) w rozwiązywaniu problemów w zakresie zarządzania ludźmi (HR), podpowiemy, jak zwiększyć obroty (Rozwój biznesu) i znamy sprawdzone sposoby, jak skutecznie przykuć i utrzymać uwagę ich klientów (Marketing).  Wyróżnia nas dogłębna znajomość trendów oraz branży w Polsce i na świecie, sieć kontaktów oraz bezpośredni dostęp do wiedzy naszych ekspertów – najskuteczniejszych praktyków i biznesmenów na rynku HORECA. Sprawnie łączymy wiedzę i praktykę z obszarów HR, Marketing & PR, rozwoju biznesu i sprzedaży. Gdy przystępujemy do kreowania rozwiązań myślimy strategicznie i procesowo, dążymy do synergii.

MADE RESTAURANT to m.in. cykl spotkań lokalnych oraz rozmów z liderami restauracji i biznesów gastro na terenie całej Polski. Za cel stawiamy profesjonalizację branży i biznesowy wzrost zaangażowanych uczestników. W 2018 roku po raz kolejny odwiedzimy Kraków, Warszawę, Poznań, Trójmiasto i Wrocław. Poprzez działania ogólnopolskie podejmujemy się kreowania wzorców, zapewniamy dostęp do wiedzy najlepszych na rynku praktyków oraz stosowanych przez nich dochodowych rozwiązań i dobrych praktyk biznesowych. Zachęcamy do dialogu restauratorów, dostawców, szefów kuchni, managerów i kelnerów.

MADE SOLUTIONS: http://madesolutions.com.pl/

MADE PROGRESS: http://madeprogress.pl/

MADE RESTAURANT: https://maderestaurant.pl/

MADE TALKS: http://madetalks.pl/

 

***

PARTNER ORGANIZACYJNY: Double Tree by Hilton Wrocław

PARTNERZY BIZNESOWI: Aviko, Badoit, Evian, Gastronomiczna Grupa Zakupowa, illy, Kruszwica, Liebherr, mProfi.pl, Uroczysko 7 Stawów, Winne Pola, Winterhalter

PARTNERZY MEDIALNI: Convention Bureau Wrocław, Ferment, have a bite in, Hotelarz, Klub Szefów Kuchni, NewsGastro.pl, Noble Concierge, papaja.pl, Poradnik Restauratora, Restauracja, Restaurant Week, Szef Kuchni, Stava, Winicjatywa, Wrocławskie Podróże Kulinarne, Z Widelcem po Wrocławiu

Zapisz mnie do newslettera FOR (możesz się wypisać w dowolnym momencie). Zaznaczenie oznacza akceptację regulaminu,