FOR Solutions to nowa marka w obszarze marketingu, działań PR i kreatywnych „eventów” w branży HORECA. Powstaje na drodze ewolucji firmy doradczej MADE, która do tej pory skoncentrowana była głównie na edukacji i rozwoju platformy biznesowej – MADE Restaurant.
Zdefiniowanie nowej agencji wynika z zamysłu uwypuklenia głównych kompetencji zespołu, jakim jest strategiczny marketing i PR oraz wybitna znajomość rynku HORECA zbudowana na bazie realizacji licznych projektów w tym obszarze. Do tej pory ta część pracy firmy miała status uzupełniający. Więcej na www.forsolutions.pl
Agencja FOR będzie marketingowym parasolem dla dotychczasowych działań MADE. Głównym celem każdego z projektów sygnowanych tą marką będzie kreowanie niestandardowych, kompleksowych i zapadające w biznesową świadomość projektów komunikacji marketingowej i Public Relations dla rynku Horeca w Polsce.
W filozofię działań zespołu FOR jest wpisane poszukiwanie innowacyjnych i inspirujących wyróżników definiujących marki, firmy lub produkty związane z kulturą kulinarną. Agencja FOR wspólnie z Klientami branży HORECA w codziennej pracy buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje między liderami branży, które pozwalają im optymalizować potencjał biznesowy – bowiem gastronomia, jak żadna inna branża opiera się o ludzi i relacje.
MADE FOR Restaurant
Tu warto wspomnieć platformę spotkań i rozwoju biznesu MADE FOR Restaurant. To czołowy projekt zespołu, który będzie rozwijany z jeszcze większą determinacją pod parasolem marki FOR. W 2019 projekt zyska wymiar międzynarodowy. Opowiada Agnieszka Małkiewicz, prezes FOR Solutions:
„Konferencje gastronomiczno-biznesowe MADE Restaurant odniosły wyjątkowy sukces edukacyjny, networkingowy i rozwojowy w 2018 roku, kiedy zostało uznane za najlepsze wydarzenie gastronomiczne w Polsce wg kapituły Jury Poland Best 100 Restaurants. 5 lokalnych spotkań (Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław i Poznań), 1000 uczestników, 90 ekspertów, 67 partnerów. Tematem wiodącym w 2018 roku było „Bądź 3 kroki przed i Zarabiaj”. Poruszono tematy determinujące rozwój branży m.in. budowania marki pracodawcy, grywalizacji jako narzędzia wspomagającego procesy HR, znaczenia designu dla doświadczenia restauracyjnego, psychologicznych badań jakościowych oraz gastronomicznych trendów, które warto zaimplementować na polski rynek. Na scenie MADE Restaurant pojawiali się praktycy, którzy odnieśli wizerunkowy i ekonomiczny sukces. W 2019 roku program merytoryczny konferencji będzie kładł nacisk na innowacje i internacjonalizację grona ekspertów. Pierwsza konferencja w tym roku odbędzie w kwietniu w Krakowie.”
Nowa marka FOR (Fresh Original Remarkable Solutions)
FOR Solutions to marka i miejsce, gdzie wychodzi się poza granice standardowych działań marketingowych w branży Horeca. Tego wyrazem są wartości, jakie przyjęto definiując nową markę.
FRESH Solutions –Świeże i rześkie idee, nowe i śmiałe pomysły tworzone w oparciu zarówno o wiedzę i doświadczenie, jak też trendy dyktowane przez rynek i jego potrzeby.
ORIGINAL Solutions – Niebanalne i nieszablonowe podejście do zlecanych projektów, przejawiające się już na etapie kreacji, często przekraczające pierwotne założenia klientów, otwierających się na nowe idee.
REMARKABLE Solutions – Szyte na miarę indywidualnych potrzeb doświadczenia, zaskakujące rozwiązania zapadające w pamięć, płynące z nieskrępowanej kreatywności.
Portfolio i doświadczenie MADE wniesione do agencji FOR
Wydarzeniem, które odbiło się w branży szerokim echem w 2018, zrealizowanym właśnie przez MADE był DineART dla marki Dajar. „Na talerzu” projektu pojawiła się rola sztuki w biznesie, kulturotwórczy aspekt gastronomii, trendów oraz wydarzeń kulinarnych zapisujących się w pamięci. Gala wieczorna łączyła Impresjonizm, Kubizm i Pop Art, które przeniesione zostały na muzykę, światła, aranżacje stołu i dania.
Projekt był realizowany pod wodzą kuratora sztuki. Podczas wydarzenia spotkało się ponad 200 przedstawicieli polskiej sceny gastronomicznej, a w tym roku po raz kolejny planujemy magiczną ucztę pobudzającą wszystkie zmysły – już pod marką FOR Solutions.
Dr Irena Eris Tasty Stories to inny unikalny projekt, który będzie realizowany we współpracy z agencją FOR. Tasty Stories to historie „opowiedziane smakiem” przez lokalnych (region i otoczenie Hoteli SPA Dr Irena Eris) rolników, producentów i szefów kuchni oraz przyjaciół hoteli. Opowieści te zaprezentowaliśmy w postaci poruszających filmów i przepięknych zdjęć oraz przepisów bohaterów Dr Irena Eris Tasty Stories. Stały się one inspiracją do przygotowania dwóch kolacji wydanych w okolicznościach przyrody, która na co dzień towarzyszy Bohaterom Tasty Stories.
Inne realizacje zespołu FOR oraz plany na 2019 rok dostępne pod linkiem: www.forsolutions.pl. Pierwszym wydarzeniem pod nową marką będzie wiosenna konferencja MADE FOR Restaurant.
***
Kontakt dla Mediów:
Adriana Ryszawy
FOR Solutions
Koordynatorka ds. Komunikacji – Polska
510 075 741