Finałowe odliczanie. Wspólna konferencja MADE FOR Restaurant i Miasta Kraków już za kilka dni. - FOR Talks

Finałowe odliczanie. Wspólna konferencja MADE FOR Restaurant i Miasta Kraków już za kilka dni.

12 kwietnia br. odbędzie się specjalna edycja konferencji gastronomicznej MADE FOR Restaurant pod hasłem: „Innowacje – biznes czy prowokacja?”. To ma być najgłośniejsze biznesowe wydarzenie branży gastronomicznej sezonu, organizowane razem z Miastem Kraków, będącym w tym roku Europejską Stolicą Kultury Gastronomicznej. Dzięki tej współpracy na scenie pojawią się gastronomiczne gwiazdy światowego formatu, w tym najlepsza szefowa kuchni świata Ana Roš, mistrz świata w zawodach barmańskich Tomasz Małek, czy dziennikarka kulinarna Sudi Pigott. Udział w konferencji zapowiedziała śmietanka małopolskiego i krajowego biznesu gastronomicznego. Zwieńczeniem dnia będzie wieczorne Business Party, podczas którego zaprezentuje się 6 wybitnych szefów kuchni oraz 3 doskonałych barmanów z regionu. Ostatnie bilety na wydarzenie dostępne są na stronie: http://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/made-for-restaurant-krakow-2019 .

Konferencja w Krakowie wyróżnia się od naszych dotychczasowych wydarzeń ścisłą współpracą z Miastem, które zaangażowało się w jej organizację. Dzięki temu udało nam się zaprosić światowej sławy gwiazdy, które będą dzielić się wiedzą i inspirować małopolskich gastronomów. Ta edycja jest wyjątkowa także z innego powodu – po raz pierwszy na zakończenie organizujemy Business Party, podczas którego regionalne trendy w ciekawej interpretacji zaprezentują wybitni lokalni szefowie kuchni i najlepsi barmani – mówi Agnieszka Małkiewicz, prezes FOR Solutions, organizator konferencji.

Program części merytorycznej wydarzenia

Wiodącym tematem konferencji będą innowacje w branży gastronomicznej, które rozpatrywane będą w eksperckim gronie, na wielu płaszczyznach:

LUDZIE – to obecnie jeden z trudniejszych i najbardziej niepokojących branżę wątków. O tym jak zatrudniać i motywować ludzi do pracy, co robić by chcieli angażować się i identyfikować z miejscem zatrudnienia, na przykładzie Green Caffè Nero, opowie Krzysztof Kaliciński z Caffè Nero i Akademii Leona Koźmińskiego. W tematykę najnowszych trendów w zarządzaniu zespołami i grywalizacji, wprowadzi Katarzyna Derdzińska z MADE Progress. O kokreacji, czyli współtworzeniu, które można wykorzystać w relacjach z klientami, pracownikami, wspólnikami – angażując ich we wspólne tworzenie biznesu i korzystając z powstającej synergii, podczas warsztatu opowie Katarzyna Młynarczyk, reprezentująca Socjomanię i koncept gastronomiczny Handelek. O Integracji biznesowej przy stole w ramach projektu MADE Travel FOR Liebherr opowie Aleksandra Batko, Fore (d. AGED).

TECHNOLOGIE – czasami trudno się do nich przekonać i im zaufać, jednak optymalizacja czasu i pieniędzy, jakie za nimi idą, są nie do przecenienia. O technologiach ułatwiających życie restauratorów rozmawiać będą: Antoine Azaïs (GastroJob), Daniel Kędzierski (FastTony), Maciej Piwko (Finebite) oraz Marcin Wajda (Winterhalter). O sile Instagrama opowiedzą Katarzyna Płachecka i Karolina Milczanowska z Jedling Marketing.

TRENDY – z którymi trzeba być na bieżąco. O gastrofizyce opowie Paweł Kałużny z Guest Experience Think Tank Academy, a w zagadnienie neuromarketingu w procesie budowania menu wprowadzi Jacek Pogorzelski, Blue Fox, Skarby Serowara. O tym jak interpretować i wyłapywać najlepsze trendy, a następnie wykorzystywać je w rozwoju biznesu, rozmawiać będą: znana brytyjska dziennikarka, mocno związana z branżą gastronomiczną Sudi Pigott (SudiFoodie, Women of Food), Igor Grzeszczuk (FOOD & FRIENDS), Katarzyna Pilitowska (Ranny Ptaszek, Hummus Amamamusi), Piotr Chłopecki (Grupa Fajny Kraków) oraz Agnieszka Mazurek (Bonduelle). Czy wina naturalne, biodynamiczne, eko, wege – to wymysł czy must have w karcie win nowoczesnego restauratora? W dyskusji poprzedzonej prelekcją Adama Drozdowskiego (Wine Direct) winne nowinki wezmą pod lupę Jakub Janicki (Ferment. Pismo o winie), Radosław Fronc (Main Square Hospitality Group) oraz Rafał Stec (Winnica Rodziny Steców). Tomasz Małek z warszawskiego DOM WÓDKI – Elixir Restaurant & Vodka Atelier oraz THE ROOTS Coctail Bar przedstawi na czym polega sukces tego mocnego pod wieloma względami miejsca oraz jak z wódki uczynić główny produkt promocji restauracji.

Business Party

INNOWACJE – PROWOKACJE to wieczorne business party, którego bohaterami będą opowieści, przekąski 6 wybitnych szefów kuchni, prowokacyjne drinki od 3 doskonałych krakowskich barmanów oraz wina i sery – znane i lubiane połączenie zaaranżowane przez znawców tematu. W organizację Business Party zaangażowani są: Michał Stężalski ( Szara Gęś), Bartosz Peter (Instytut kulinarny Transgourmet), Marcin Sołtys (Filipa 18 Food Wine Art), Patrycja Stefanów-Kot (Restauracja Koncertowa), Zbigniew Kłyś (Masters Catering) oraz Oskar Zasuń (Słodkości by Oskar Zasuń Chef). Za sekcję alkoholową odpowiedzialni będą: Dominik Ubysz (Le Scandale), Tomasz Źródłowski i Szymon Cieśla (Mercy Brown) oraz Andrzej Rachwalski (Z ust do ust).

Dla uczestników konferencji MADE FOR Restaurant wstęp wolny. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w business party, bez części konferencyjnej, mogą zakupić bilet na stronie:

http://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/koktajl-party-krakow-12-04-2019/

Wydarzenie MADE FOR Restaurant 12 kwietnia 2019 r. zapowiada się na jedno z najważniejszych wydarzeń gastronomicznych tego roku. Ostatnie bilety na wydarzenie oraz pełen program dostępne są na stronie: www.forsolutions.pl/krakow

 

***

ORGANIZATOR
FOR Solutions

FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA. FOR Solutions to parasolowa marka dla działań PR i marketing dotychczas prowadzonych pod flagą MADE.

To właśnie marketing i PR stanowią 80% pracy i 100% doświadczenia, które agencja wykorzystuje, pomagając budować swoim Klientom silne marki, tak firmowe, produktowe jak i osobiste. Wspólnie z Klientami z branży HORECA poszukiwane są wyróżniki definiujące ich działania jako innowacyjne i inspirujące branżę. Następnie są one opakowywane w przemyślane projekty komunikacji.

W swojej codziennej pracy agencja FOR buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje, które pozwalają Klientom rozwijać ich biznes. W tym celu stworzono MADE FOR Restaurant, cykl biznesowych spotkań, które będą rozwijane z jeszcze większą determinacją pod parasolem marki FOR.

FOR Solutions kładzie nacisk na integrację branży. Projektuje wydarzenia tak, by stwarzać przestrzeń do networkingu oraz wymiany doświadczeń i inspiracji. Dlaczego? Bo wg FOR Solutions HORECA to przede wszystkim ludzie. A agencja FOR to miejsce, gdzie wychodzi się poza granice standardowych działań marketingowych.

www.forsolutions.pl


WSPÓŁORGANIZATOR

Miasto Kraków – Europejska Stolica Kultury Gastronomicznej 2019

Od wielu lat czołowa polska marka miejska na rynku międzynarodowym, odwiedzana rocznie przez kilkanaście milionów odwiedzających, w 2019 roku prezentuje nowy wizerunek: centrum dziedzictwa kulinarnego i kultury gastronomicznej. Przyznane po raz pierwszy przez Europejską Akademię Gastronomiczną wyróżnienie jest okazją do promocji bogatej kulinarnej przeszłości miasta, nierozerwalnie związanej ze bogato zastawionymi stołami polskich królów i krakowskich mieszczan, ale także dynamicznej współczesnej gastronomii, kreowanej przez pracujących tu uznanych szefów i restauratorów poszukujących nowej drogi do prezentacji kuchni polskiej. Wyzwaniem jest szerokie wprowadzenie do kart dań potraw inspirowanych dziedzictwem kuchni Krakowa na przestrzeni wieków i sprawienie, aby odwiedzający miasto goście, ale też jego mieszkańcy sami przekonali się w restauracjach, jakie smaki kryją się za hasłem „Dziedzictwo na talerzu”, czyli mottem Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej 2019.

Więcej o wyróżnieniu i dziedzictwie kulinarnym Krakowa na www.kulinarny.krakow.pl.

 

***

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Akademia Leona Koźmińskiego

Niepubliczna szkoła wyższa o szerokim profilu biznesowym, posiadająca pełne uprawnienia akademickie. Oferuje studia pierwszego i drugiego stopnia w zakresie nauk ekonomicznych i humanistycznych, a także studia jednolite magisterskie w zakresie nauk prawnych. Ofertę kształcenia uzupełniają liczne studia podyplomowe, w tym programy MBA, oraz studia doktoranckie. Można odbyć tutaj także trzystopniowe studia wyższe w języku angielskim. Akademia Leona Koźmińskiego uruchamia także studia podyplomowe „HORECA Menedżer”. Cel studiów to profesjonalne przygotowanie słuchaczy do pracy w obszarze HORECA, co przełoży się na zwiększenie konkurencyjności na rynku w tej branży.

Guest Experience Think Tank Academy

GETT Academy to projekt edukacyjny o innowacyjnym podejściu zrywającym z konwencją tradycyjnych metod nauczania, poprzez digitalizację procesów kształcenia. Twórcami programu są wybitne autorytety; sommelierzy, bariści, barmani i menadżerowie zarządzający gastronomią. Każdy z nich jest zarówno doświadczonym trenerem jak i czynnym praktykiem w swojej dziedzinie, mającym stały wkład w rozwój polskiej oraz międzynarodowej gastronomii. Zajęcia prowadzone są w różnorodnych przestrzeniach, dopasowanych do realizowanych tematów. Założenie, które wyróżnia GETT to kompleksowe podejście do kształcenia. Jako jedyni w Polsce, w formie kolektywu gromadzą osobistości, które przez wiele lat tworzyły najbardziej znane koncepcje edukacyjne, szkoły, szkolenia.

Instytut Kulinarny Transgourmet                      

Stworzony przez firmę Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet oraz Selgros Cash&Carry, Instytut Kulinarny Transgourmet to miejsce charakteryzujące się innowacyjnym wyposażeniem, w którym prowadzone są szkolenia dla klientów i pracowników sieci z zakresu znajomości produktów, nowych technik i trendów kulinarnych. To także miejsce spotkań czołówki polskich kucharzy: to tutaj Reprezentacja Narodowa Kucharzy Polski trenowała przed Kulinarnym Pucharem Świata w Luksemburgu, a polscy finaliści przygotowywali się do prestiżowego konkursu Les Chefs en Or. Na początku 2019 roku stanowisko Eksperta w Instytucie Kulinarnym objął Bartosz Peter, Kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy OSSKiC, dwukrotny zwycięzca Kulinarnego Pucharu Polski i medalista Kulinarnego Pucharu Świata.

 

*** 

PARTNERZY BIZNESOWI:

Aviko, Badoit, Bonduelle, Chopin Vodka, Dajar Horeca, Dilmah, Evian, illy, Indigo, Kruszwica, Liebherr, Masters Catering, mProfi.pl, Muzeum Wódki, Pod Nosem, Rzeźnia, Selgros Cash & Carry, Skarby Serowara, Spice4Space, TransGourmet, Warsaw Spirits Festival, Wine Direct, Winterhalter, Valrhona

PARTNERZY BIZNESOWI wieczornego koktajlu: Badoit, Chopin Vodka, Dilmah, Evian, Horeca Service, illy, Masters Catering, Selgros Cash & Carry, Skarby Serowara, TransGourmet, Wine Direct

 

***

PARTNERZY MEDIALNI: FOOD & FRIENDS, Interia, Smaker, Magazyn Lounge, The Best Chef

FOR Talks, Dania kontra Ania, Have a Bite, Klub Szefów Kuchni, Kraków Foodie, NewsGastro, Papaja.pl, Poradnik Przedsiębiorcy, Poradnik Pracownika, Poradnik Restauratora, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego, Restaurant Week, Szef Kuchni


***

MADE FOR RESTAURANT

MADE FOR RESTAURANT to Biznesowa Platforma rozwoju dla liderów i decydentów  branży gastronomicznej. To cykliczne, lokalne spotkania organizowane w największych aglomeracjach Polski. Podczas wydarzeń MADE FOR Restaurant w ciągu jednego roku spotyka się około 1000 przedstawicieli biznesów gastro w całej Polsce. Celem spotkań jest profesjonalizacja branży i biznesowy wzrost zaangażowanych uczestników.

Pierwsza w 2019 r. konferencja MADE FOR Restaurant to jednocześnie pierwsza konferencja przygotowywana po rebrandingu marki MADE.

 

***

KONTAKT DLA MEDIÓW

Adriana Ryszawy

Koordynatorka ds. Komunikacji

FOR Solutions | Agencja marketingu, PR oraz kreowania wydarzeń dla branży HORECA

E-mail: ar@forsolutions.pl

Tel. 510 075 741

Zapisz mnie do newslettera FOR (możesz się wypisać w dowolnym momencie). Zaznaczenie oznacza akceptację regulaminu,