Chodzą słuchy, że to była najlepsza edycja MADE FOR Restaurant… Miasto SOPOT rządzi, a w nim TOP Restauratorzy i TOP Influencerzy! - FOR Talks
KOKTAJL WIECZORNY MADE FOR Restaurant - New Generation

Chodzą słuchy, że to była najlepsza edycja MADE FOR Restaurant… Miasto SOPOT rządzi, a w nim TOP Restauratorzy i TOP Influencerzy!

Po raz pierwszy na świecie najlepsi polscy restauratorzy mogą czuć się docenieni. Fighterzy, Kreatorzy, Nowa Generacja, Odpowiedzialni Twórcy Restauracji. To oni spotykają się na scenie MADE FOR RESTAURANT. Tam opowiadają o swoich doświadczeniach i otrzymują za to stypendia biznesowe, nagrody rzeczowe i wyjątkowe przeżycia kulinarne, jak podróże do najlepszych europejskich restauracji.  Za nami konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant – NEW GENERATION! 21 czerwca br. prawdziwi rewolucjoniści bez ogródek zdradzili swoje biznesowe i prywatne „przełomy”, poddali je ocenie ponad 400 liderom branży, którzy słuchali niebywałych historii: od krwistego tatara, do miłości i restauracji. O poszukiwaczach pysznego ryżu podbijających Poznań, o kawiarniach zarządzanych ze Szwecji i Tajlandii, o gruzińskiej restauracji – antidotum na rozwód oraz francuskiej melancholii, która przerodziła się w jeden z najbardziej rentownych biznesów w Polsce. Chcecie więcej? Jeszcze przez miesiąc macie dostęp do nagrań z wydarzenia na platformie Meeting 15 (link poniżej).  

          

Koncepcja wyboru najlepszych restauratorów MADE FOR Restaurant to prawdopodobnie jedyna forma doceniania i nagradzania tych profesjonalistów na świecie. Do tej pory pokazywano restauracje, szefów kuchni, a tym razem brylują i pokazują swoje doświadczenia przedsiębiorcy. Na scenie przepięknego hotelu Radisson Blu w Sopocie stanęło grono najwybitniejszych w Polsce restauratorów w kategorii „New Generation”. Po raz pierwszy JURY MADE FOR Restaurant oraz profesjonaliści docenili też lokalnych i ogólnopolskich Influencerów gastronomicznych. – Wyniki okazały się niezwykle ciekawe i potwierdzające tezę wynikającą z konferencyjnych dyskusji, że dzisiaj budowanie własnych społeczności w social mediach to klucz do sukcesu, również w biznesie. – opowiada Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR Restaurant.

Agnieszka Małkiewicz


Goście PREMIUM
 

Jak ważna jest branża gastronomiczna dla polskich miast, pokazała obecność aż dwóch Prezydentów Sopotu: Jacka Karnowskiego – Prezydenta Miasta Sopotu oraz Marcina Skwierawskiego – Wiceprezydenta Miasta Sopotu, którzy z szacunkiem odnieśli się do dokonań trójmiejskich i ogólnopolskich restauratorów, wspólnie degustując dania od wybitnych szefów kuchni: Piotra Kościuka z Radisson Blu Hotel Sopot i Tomasza Kościuka z Rebread oraz uczestnicząc w kuluarowych rozmowach.

Jacek Karnowski

Marcin Skwierawski UM Sopot

 

 

 

 

 

 

 

Rwące tematy

Wśród ponad 400 uczestników konferencji (stacjonarnych i on-line) MADE FOR Restaurant – New Generation można było spotkać kluczowych przedsiębiorców trójmiejskich, przedstawicieli lokalnych organizacji turystycznych i biznesowych oraz gości specjalnych z Polski i Danii, a dokładniej z Kopenhagi. Po raz kolejny frekwencja okazała się zawrotna, a według opinii gości – merytoryka spełniła oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. Dowiedzieliśmy się, m.in.:

– jak dotrzeć do turysty zagranicznego, polskiego i lokalnego?
– jak promować swoją restaurację, jeśli brak funduszy marketingowych?
– jakie są trendy w social mediach, np. tiktokizacja oraz influencer marketing,
– zrównoważony rozwój restauracji a oszczędności.

O tym wszystkim posłuchać uczestnicy sopockiej konferencji. Wciąż można się zarejestrować i oglądać nagrania z wydarzenia oraz korzystać z materiałów od Partnerów. Wystarczy rejestracja na stronie: TUTAJ!

MADE FOR Restaurant New Generation

MADE FOR Restaurant New Generation

MADE FOR Restaurant New Generation

MADE FOR Restaurant New Generation


Zwycięzcy

Podczas wieczornego koktajlu w Radisson Blu Hotel Sopot wreszcie poznaliśmy zwycięzców konkursów: TOP Influencerów gastronomicznych oraz TOP Restauratorów w kategorii New Generation. Kim oni są?

TOP Restauratorzy Nowej Generacji:

Zdobywcy nagrody głównej, którzy otrzymali 33,3% głosów uczestników konferencji to: Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski z restauracji Młoda Polska Bistro & Pianino (Wrocław). Co dla zwycięzców oznacza bycie restauratorami nowej generacji? – Staramy się otwierać kulinarnie serca i to jest nasza największa siła. Bardzo dziękujemy naszemu zespołowi, z którym tworzymy Młodą Polskę. To im dedykujemy tą nagrodę – odpowiadają TOP Restauratorzy.

Stypendium biznesowe MADE FOR Restaurant w kategorii New Generation, które otrzymali, obejmuje nagrody: kolacja dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze od FOR Solutions, organizatora konkursu; roczny abonament na system MojStolik.pl wraz z tabletem wdrożeniowym; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; prezent: alcohol experience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wine experience od Niemieckiego Instytutu Wina.

Tomek Czechowski i Beata śniechowska - TOP Restauratorzy New Generation

Zdobywcy nagród specjalnych to:

Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński z DESEO, Tasteaway (Warszawa), którzy otrzymali kolację SAM na SAM z Magdą Gessler w restauracji U Fukiera.

Ofka Piechniczek i Kamil Kita z restauracji Śląska Prohibicja (Katowice) i Morski Zając (Kuźnica płw. Helski). Restauratorzy wygrali voucher na weekendowy city break w regionie pomorskim od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Ofka Pieczniczek i Kamil Kita - TOP Restauratorzy Nowej Generacji


TOP Influencerzy gastronomiczni 2022:

Zdobywczyni nagrody głównej, która otrzymała aż 44,6% głosów uczestników sopockiej konferencji to: Katarzyna Płachecka, instagramerka @krakow.food_kati, która prowadzi agencję marketingu dla gastronomii. – Wyróżnienie jest dla mnie potwierdzeniem, że moja praca z ostatnich pięciu lat wniosła wartość i została dostrzeżona. Zamierzam kontynuować wspieranie rozwoju polskiej gastronomii i promowanie tego, co dobre w polskiej kuchni – podsumowuje Kati.

NAGRODY, które otrzymała influencerka to: kolacja SAM Na SAM z Danielem Pawełkiem – TOP Restauratorem wg Forbes Polska & FOR Solutions; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; voucher na weekendowy city break  w regionie pomorskim od PROT; voucher na dwie noce dla dwóch osób w Hotelu Sopot **** od Sopockiej Organizacji Turystycznej; prezent: alcohol experience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wine experience od Niemieckiego Instytutu Wina.

Kati Płachecka - TOP Influencerka

 

Zdobywcy nagród specjalnych to:

Lara Gessler z Pracowni Kulinarnej Lary Gessler i restauracji Słodki Słony. Influencerka wygrała audyt social mediów od najlepszej na polskim rynku agencji influencerskiej – LifeTube (LTTM).

Lara Gessler - TOP Influencerka

Tosia Kolo (Tocha Brocha) i Marta Śliwicka z Burczymiwbrzuchu.pl, które otrzymały kolację SAM na SAM z TOP Restauratorami wg Forbes i FOR Solutions: Agnieszką i Marcinem Kręglickimi. Nagrodę wręczyła Nela Kręglicka z Kręgliccy Restauracje & Catering.

Maciej je, który otrzymał kolację SAM na SAM z TOP Restauratorem wg Forbes i FOR Solutions: Arturem Jarczyńskim.

 

Organizatorzy konferencji i konkursów – FOR Solutions serdecznie gratulują laureatom oraz wszystkim nominowanym!

Sponsorzy nagród: FOR Solutions – organizator konkursu, Partnerzy Strategiczni konferencji MADE FOR Restaurant 21.06.2022 r., Sopot: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, Rational, Winterhalter i MojStolik.pl; Partnerzy Biznesowi: San Pellegrino, Chopin Vodka, Niemiecki Instytut Wina, Nespresso Professional, Aviko HoReCa Polska, Transgourmet i Selgros Cash&Carry, Miolli; Partnerzy Merytoryczni: EIT Food i Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Sopocka Organizacja Turystyczna, a także TOP Restauratorzy według Forbes i FOR Solutions.

+ Zdjęcia laureatów na stronie: TUTAJ!  Fot. Karol Stańczak Fotografia, źródło: MADE FOR Restaurant, 21.06.2022 r. Sopot.

 

***
MADE FOR Restaurant - Partnerzy New Generation

Konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant, edycja NEW GENERATION – wtorek, 21 czerwca, Radisson Blu Hotel, Sopot.

Strona WWW konferencji: TUTAJ!

Bezpłatna rejestracja na stronie: TUTAJ! Wszyscy zarejestrowani na konferencję uczestnicy otrzymują dostęp do materiałów i nagrań z wydarzenia, aż do 21 lipca 2022 r.

Wydarzenie na Facebooku Konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant – NEW GENERATION, Sopot: TUTAJ!

 

***

Organizator wydarzenia to FOR Solutions: https://forsolutions.pl/

FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA. W swojej codziennej pracy agencja FOR buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje. W tym celu stworzono MADE FOR Restaurant, cykl biznesowych spotkań, które będą rozwijane z jeszcze większą determinacją.

***

Miasto Sopot – Partnerskie miasto konferencji: Sopot to nie tylko piaszczyste plaże, najdłuższe, drewniane molo w Europie czy słynny „Monciak”, odwiedzane przez turystów latem. Ten 120-letni kurort ma o wiele więcej do zaoferowania, również poza sezonem turystycznym. Każdy kto ceni kameralne wydarzenia kulturalne, nadmorskie spacery i chce poznać zdrowotną moc tutejszej solanki powinien koniecznie odwiedzić Sopot. Więcej na stronach: www.visit.sopot.plhttps://www.sopot.pl/

***
Radisson Blu Hotel, Sopot – Partner Organizacyjny konferencji: Kulinarnym sercem hotelu jest restauracja a’la carte, która czerpie tradycje z 21 krajów basenu Morza Śródziemnego. Dania wzbogacone są jednak o produkty lokalnych producentów oraz  warzywa i zioła z własnych, hotelowych upraw. Całości smaków dopełniają francuskie wina Chateau Isolette produkowane we własnej winnicy w Dolinie Rodanu. Więcej na stronie: https://www.radissonblusopot.pl/

***

Partner Organizacyjny: Radisson Blu Hotel, Sopot

Partnerzy Merytoryczni:
EIT Food, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, LTTM – LifeTube i ReBread

Partnerzy Strategiczni: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, MojStolik.pl, Rational i Winterhalter

Partnerzy Biznesowi: San Pellegrino, Chopin Vodka, Niemiecki Instytut Wina, Nespresso Professional, Aviko HoReCa Polska, Transgourmet i Selgros Cash&Carry, ChemaN oraz Miolli.

Partnerzy Medialni i Komunikacyjni:
Forbes, Hotelarz, In Your Pocket, KUKBUK.pl, Papaja.pl, Poradnik Restauratora, Przegląd Gastronomiczny, Restauracja, Restaurant Management, Szef kuchni, Pomorskie Prestige, Trójmiasto.pl, Ferment, Winicjatywa, NewsGastro.pl, VisitGdańsk.com, Gdańska Organizacja Turystyczna, Sopocka Organizacja Turystyczna, Agencja Rozwoju Gdyni, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz Warszawska Organizacja Turystyczna.

 

***
Nominowani TOP Restauratorzy: 

Na scenie MADE FOR Restaurant w Radisson Blu Hotel Sopot spotkali się i nominacje otrzymali prawdziwi rewolucjoniści:

Justyna Kosmala z Charlotte, Wozownia Bar i LUPO. Pasta Fresca (Warszawa)
Gaweł Czajka z Całego Gawła Cantine Bar Cafe (Sopot)
Rafał Koziorzemski z Fisherman – finest food & wine (Sopot)
Ofka Piechniczek i Kamil Kita z restauracji Śląska Prohibicja (Katowice) i Morski Zając (Kuźnica płw. Helski) – laureaci edycji New Generation
Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński z Deseo Patisserie & Chocolaterie (Warszawa) – laureaci edycji New Generation
Jakub Tepper i Sungmin Han z Min’s Onigiri, Min’s Table i Kimchiken (Poznań)
Tomasz Muza z Molám Thai Canteen & Bar i Luktung (wkrótce otwarcie, Kraków)
Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski z Młodej Polski Bistro & Pianino (Wrocław) – laureaci edycji New Generation
Monika Winny i Adam Tyszkiewicz z Ośmiu Misek (Wrocław)
Davit Turkestanishvili z restauracji Rusiko (Warszawa). 

***

Nominowani TOP Influencerzy gastronomiczni:

Lara Gessler – gość specjalny konferencji hybrydowej MADE FOR Restaurant.    Laureatka edycji New Generation.
Małgosia MintaMinta Eats – dziennikarka, która odkrywa świat przez kuchnię.
MaciejJe – Promotor tego, co smaczne, ale tak naprawdę. Laureat edycji New Generation.
Basia Starecka – Nakarmiona Starecka – tęczowy jednorożec polskiego Instagrama.
Monika Walecka – Niekwestionowana królowa rzemieślniczego chleba.
Piotr Gładczak, czyli Wrocławskie Podróże Kulinarne – totalnie opiniotwórczy bloger Wrocławia.
Tosia Kolo (Tocha Brocha) & Marta Śliwicka (Śliwka) – Burczymiwbrzuchu.pl – dziewczyny, które kulinarnie obalają rywalizację. Laureatki edycji New Generation.
Magda Stanek i Mateusz Spurtacz – MYTUJEMY POZNAŃ – Poznaniacy, którzy wypromowali swoje miasto na totalną wylęgarnię gastronomicznych talentów.
Kati Płachecka – jej profil to miks pracy, porad dla restauratorów, no i całe morze gastro-rekomendacji. Laureatka edycji New Generation.
Michał Korkosz, znany w sieci jako Rozkoszny – wieloplatformowy twórca internetowy, autor książek kucharskich, felietonista.

 

***

Kontakt dla mediów:

Angelika Borysiak,
aborysiak@forsolutions.pl

Zapisz mnie do newslettera FOR (możesz się wypisać w dowolnym momencie). Zaznaczenie oznacza akceptację regulaminu,