Jak rosnąć w branży gastronomicznej? Społeczność MADE FOR RESTAURANT stworzy wytyczne, przekraczając wszelkie granice - FOR Talks

Jak rosnąć w branży gastronomicznej? Społeczność MADE FOR RESTAURANT stworzy wytyczne, przekraczając wszelkie granice

Już 6 maja we Wrocławiu PRZEKROCZYMY GRANICE! Granice zdrowego rozsądku i smaku. Granice biznesowe i artystyczne. Granice na mapach i w naszych głowach. Do roli odważnych przewodników zapraszamy najlepszych restauratorów patrzących bez kompleksów w stronę ŚWIATA, którzy m.in. eksplorują i serwują kuchnię etniczną, implementują odważne koncepty i skuteczne modele zarządzania przywiezione z podróży oraz zatrudniają ludzi, którym obce są wszelkie ograniczenia, wytyczając ścieżkę FAST GROWING. Ich siły już nie powstrzymacie!

 

  • 28. Konferencja MADE FOR Restaurant, CROSS THE BORDERS jest organizowana wspólnie z miastem Wrocław.
  • Termin: 6 maja 2025
  • START 12:00
  • Miejsce: Wrocławskie Centrum Kongresowe | Hala Stulecia

 


Tym razem zabieramy Was w podróż dookoła kulinarnego świata, by przyjrzeć się, jaki wpływ globalne uwarunkowania mają na rozwój polskiej branży gastro i gusta gości. Obydwie tegoroczne edycje naszej konferencji skupiają się na pokazaniu otwartości polskiego rynku na kuchnie inne niż narodowa. Ocenimy potencjał kulturowy i biznesowy, zajmiemy się trendami i wpływami zagranicznymi. Przyjrzymy się fali pracowników z różnych krajów i inwestorom zagranicznym, zbadamy wpływy finansowe od turystów, przypatrzymy się zmianom kulturowym, a wreszcie polityce zagranicznej, która także ma wpływ na polskie restauracje. Działania ambasad promujące narodową kuchnię, miłość Polaków do ramenów, sushi, burgerów i pierożków won-ton, produkty egzotyczne dostępne
w restauracjach będą w kręgu naszych zainteresowań i rozważań.

A to wszystko tuż po długim majowym weekendzie, po którym każdy z restauratorów będzie miał najświeższe obserwacje ze swoich zagranicznych podróży i restauracji. Czyż może być lepiej?

 

Co nas czeka? 

Konferencja hybrydowa z ekspertami i liderami branży

Wykłady i warsztaty z liderami branży gastro

Kulinarna WYSTAWA INTERAKTYWNA – Cross The Borders

FOR DATING – rozmowy przy okrągłych stołach

Prezentacja TOP 100 Restauratorów FORBES&MADE FOR Restaurant w kategorii KUCHNIA ETNICZNA

AFTER PARTY w Restauracji Przystań&Marina

 

A konkretnie? 

zaczniemy na poważnie – od tego, jaki jest wpływ polityki światowej na biznes gastronomiczny. Mówiąc obrazowo: co z tego, co „upichcą” w Białym Domu, wjedzie na stół europejski, a mówiąc wprost, czego dzisiaj może obawiać się właściciel warszawskiej restauracji z kuchnią Izraela?

rozbierzemy na części pierwsze naszych gości i dowiemy się, czy są kulinarnymi patriotami, czy na talerzu wybierają emigrację;

na naszą scenę wjedzie crazy delivery from Portugal wprost z przepisem na strategię szybkiego wzrostu restauracji;

skupimy się na RED FLAGS i zastanowimy się, jaki biznesplan przyjąć w gastro na trudne czasy;

porozmawiamy o tym, jak nowe sposoby serwowania małej czarnej i drinki z palemką bez alko mogą przyciągnąć gości do restauracji;

zajrzymy do najmodniejszych restauracji Londynu, Europy i podpowiemy, jak założyć restaurację w Dubaju czy na Zanzibarze – i przeżyć;

w naszym kulinarnym show przy udziale najlepszych szefów kuchni PRZEKROCZYMY GRANICE mentalne, technologiczne, smakowe, państwowe – ale też granice sztuki, bo na naszych oczach powstawać będą multimedialne instalacje, konceptualne prezentacje i kulinarne manifesty z produktów od lokalnych dostawców.

– a podczas wielkiego finału na scenie pojawi się TOP 100 nominowanych restauratorów w kategorii KUCHNIA ETNICZNA w rankingu FORBES&MADE FOR RESTAURANT.

 

Przedłużymy naszą podróż poza wszelkie granice na After Party w Restauracji Przystań&Marina.

„Spotykamy się, aby wspólnie zastanowić się nad tym, jak budować silny, międzynarodowy i odporny na zmiany sektor gastronomiczny oraz dochodowe restauracje. Bez strachu przekroczymy granice – dosłownie i w przenośni” – mówi Agnieszka Małkiewicz, organizatorka konferencji MADE FOR RESTAURANT. „Podejdziemy do tematu z brawurą i w poszukiwaniu sukcesu finansowego. Będziemy mieli tylko sprawdzone rekomendacje i mocne insighty” – zapowiada. „Sprawdzimy, jak międzynarodowe wpływy – od kuchni etnicznych po zagraniczne modele biznesowe – rewolucjonizują polskie restauracje i czego możemy się nauczyć od światowych liderów branży. A może to oni mogą uczyć się od nas?”  – dodaje.

 

Szczegółowy program wydarzenia znajdziecie TU. Każdy punkt programu to jak wykwintna karta dań! A w takim miejscu jak Wrocław, wszystko będzie smakować wybornie.

 

„Cross the Borders jest wpisane w DNA każdego wrocławianina” – mówi Małgorzata Golak, Dyrektor Biura Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miasta Wrocławia. Przypomina, że Wrocław przez dziesiątki lat był domem dla różnych narodowości: ludności przesiedlonej z Kresów Wschodnich i różnych zakątków Polski, ludności niemieckiej, osób pochodzenia żydowskiego, uchodźców wojennych z Ukrainy, przybyszów z Azji, Indii i Bliskiego Wschodu. „Uczyliśmy się żyć w wielokulturowym tyglu, przekraczając granice własnego komfortu i przyzwyczajeń. Zrozumieliśmy, że różnorodność jest naszą siłą, z której możemy czerpać budując tożsamość Wrocławia i naszą wspólną historię” – podkreśla.Dzięki przekraczaniu granic, otwartości na inne kultury, kreatywności i wychodzeniu poza schemat udało się nam zbudować miasto inkluzywne, otwarte na wpływy z zewnątrz i przyjazne dla ekspatów. Taka jest też nasza kuchnia i, szerzej – wrocławska gastronomia. Przekracza granice tradycji, smaków, kultur i narodów. Nie boi się zmian, obcych wpływów, nowych pomysłów i doznań. Wrocławska gastronomia mówi własnym głosem, czerpiąc inspiracje z podróży oraz historii i bogactwa swojego regionu. MADE FOR Restaurant, edycja FAST GROWING – Cross The Borders we Wrocławiu trafiło w idealne miejsce i czas!” – mówi Małgorzata Golak.

Scenę w samo południe przejmują organizatorka Agnieszka Małkiewicz oraz dziennikarz Łukasz Modelski, którzy przez cały dzień prowadzić nas będą przez wszystkie granice w jedynie słusznym kierunku szybkiego wzrostu. Na wieczorne After Party do swojej restauracji Przystań&Marina zaproszą nas Agnieszka i Marcin Chmielewscy. 

„Zagranica wnosi do gastronomii różnorodność – dopływ ludzi, przypraw, smaków – i stwarza możliwości serwowania tego, co nieznane, w naszym kraju” – mówi Marcin Chmielewski, prowadzący wraz z żoną Agnieszką restaurację Przystań&Marina. Wskazuje też na nowe rozwiązania technologiczne, w tym np. stosowanie zero waste w praktyce, w czym, jak podkreśla, przodują Skandynawowie. „Pomysły na zastosowanie rozwiązań IT oraz AI w biznesie gastro także docierają do nas z zagranicy i mają wpływ na rozwój naszej branży” – dodaje. Marcin Chmielewski dostrzega jednak także zagrożenia. „Zagranica może spowodować spadki na naszym rynku. Wzrost cen kawy i kakao na rynkach zagranicznych spowoduje zmniejszenie popytu i wzrost cen u nas, przy jednoczesnym zmniejszeniu marż. Dodatkowo zaraza kur i brak jajek na rynku w USA już powoduje wysysanie rynku europejskiego i, co za tym idzie, wzrost cen tego produktu. Wreszcie cła na amerykańskie wina, jako odwet na wprowadzenie ceł na wina francuskie i włoskie w USA, spowoduje, że ceny win kalifornijskich staną się nieakceptowalne przez naszych gości” – podkreśla restaurator.

W ten sposób przejdziemy do konkretów i spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, czy goście polskich restauracji preferują patriotyzm czy kosmopolityzm kulinarny. Gdzie kończy się „nasze”, a zaczyna „światowe”? A wszystko to na podstawie wyników badania i raportu MADE FOR Restaurant 2024/2025. Agnieszka Małkiewicz opowie o tym, że kulinarnie jesteśmy otwartym narodem i lubimy podróżować na talerzach poza granice naszego kraju – do Włoch, Azji, Stanów Zjednoczonych czy Turcji.

O tym, czy kuchnia może być totalnie niepolityczna i jaki wpływ ma polityka światowa na biznes gastronomiczny, dyskutować będą: Magdalena Lemańska z Forbes, Maciej Nowaczyk, prowadzący restauracje La Maddalena i Między Mostami, Joanna Sobczyk z firmy Winterhalter, Maciej Dobrzyniecki z Akademii Gastronomicznej, Piotr Klimczak, prowadzący Joel Sharing Concept, i Artur Jarczyński z Jarczynski TEAM.

„Gastronomia nie zna granic – smaki, trendy i technologie przenikają się na całym świecie, a my jako Winterhalter jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej międzynarodowej wymiany” – mówi Marcin Wajda, Dyrektor Komunikacji i Marketingu Winterhalter Polska.Jako strategiczny partner konferencji Made FOR RESTAURANT dobrze rozumiemy ideę Cross the Borders – bo w końcu każda nowoczesna restauracja to połączenie pasji, innowacji i najlepszych światowych rozwiązań”. Podkreśla, że polska gastronomia rozwija się w zawrotnym tempie, inspirując się międzynarodowymi trendami: zrównoważonym rozwojem, automatyzacją czy cyfryzacją procesów. „To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się odległą przyszłością, dziś staje się standardem – a my pomagamy restauratorom przekraczać kolejne granice jakości i efektywności. Bo Winterhalter to nie tylko precyzja mycia i zaawansowana technologia, ale przede wszystkim realne wsparcie dla tych, którzy każdego dnia tworzą wyjątkowe doświadczenia kulinarne. Gastronomia to coś więcej niż biznes – to styl życia. I właśnie o tym będziemy rozmawiać na Made FOR RESTAURANT” – dodaje Marcin Wajda. 

 

Specjalnie dla Was granice swoich krajów przekroczą wyjątkowi goście:

  • Dorli Muhr z Vininova, jedna z najbardziej cenionych postaci w austriackim świecie wina, opowie o tym, jak budować markę nie tylko produktu, ale i pochodzenia. Dorli jest właścicielką winnicy z certyfikatem ekologicznym, w której stawia na ręczne zbiory, minimalne użycie siarki i fermentację na naturalnych drożdżach.
  • Nataliia Shkarovska i Daniela Pawelniak reprezentujące firmę SUPA z Ukrainy udowodnią nam, że mimo wojny, ukraińska gastronomia to dużo bardziej zaawansowany rynek technologiczny, niż Polska i niejeden kraj Zachodu.

„W ramach konferencji <<Cross the Borders>> SUPA zaprezentuje, jak innowacje z zagranicy mogą zrewolucjonizować polski sektor gastronomiczny” – zapowiada Oleksandr Leskiv, CEO firmy, która jest strategicznym partnerem naszej konferencji. Podkreśla on, że system, znany na Ukrainie jako Expirenza, odniósł ogromny sukces dzięki swojej prostocie obsługi i współpracy z Monobankiem, drugim największym bankiem na Ukrainie. „Teraz wkraczając na rynek polski, SUPA oferuje restauratorom narzędzie do bezgotówkowych płatności, napiwków i zbierania opinii, poprawiając efektywność obsługi i zwiększając przychody. SUPA łączy wygodę z prostotą obsługi, usprawniając operacje i poprawiając doświadczenia gości. Dzięki międzynarodowemu sukcesowi SUPA stanowi doskonały przykład, jak zagraniczne innowacje mogą dostosować się do polskiego rynku gastronomicznego, wspierając jego cyfryzację i zwiększając konkurencyjność na rynku globalnym” – mówi Oleksandr Leskiv.

 

  • Czym Paryż dla mody, tym Londyn dla gastronomii. Dlatego dwaj londyńscy szefowie kuchni – Arek Bober i Michael Harrison – opowiedzą nam o tym, co jest aktualnie najmodniejsze w kulinarnej stolicy świata. Oni to wiedzą, bo w tym światku znają wszystkich, a jeśli kogoś nie znają, to tylko dlatego, że nie istnieje.
  • Wyjątkowy kurier wprost z Portugalii, Paulo Lameiras Martins (VIRA Frangos, partner sieci Glovo Portugal), dowiezie nam danie główne kolejnej części konferencji. Portugalska szkoła szybkiego wzrostu w gastronomii to bowiem coś więcej niż logistyka – to styl, strategia i smak. Poznamy case study, które pokazuje, że delivery nie musi być fast foodem, a może być fast i smart thinking.

 

„Glovo przekracza granice, nie tylko geograficzne, ale także kulinarne i technologiczne. Dzięki obecności w kilkudziesięciu krajach potrafimy przewidzieć, jakie kuchnie i dania mogą stać się w Polsce absolutnym hitem dostaw” – podkreśla Robert Tarnowski, Area Manager firmy Glovo, która jest strategicznym partnerem konferencji MADE FOR Restaurant. „A ponieważ rynek delivery jest już mocno ugruntowany, nie tylko reagujemy na trendy, ale też aktywnie je kształtujemy. Dobrym przykładem jest rosnąca popularność kuchni koreańskiej – dla nas to nic nowego, bo obserwowaliśmy ten boom na innych rynkach dużo wcześniej” – wskazuje. „Wprowadzamy do Polski także innowacje technologiczne, jak inteligentna logistyka dostaw czy dynamiczne modele promocji restauracji, pomagając im docierać do nowych klientów. Inspiracje z różnych zakątków świata, nowe technologie i zmieniające się oczekiwania klientów sprawiają, że polska gastronomia może rozwijać się szybciej, efektywniej i z jeszcze większą kreatywnością. W Glovo wierzymy, że przyszłość branży gastro leży właśnie w przekraczaniu granic!” – mówi Robert Tarnowski.

 

Dowiemy się także, gdzie Maciej je – czyli jakie miejsca w Polsce i na świecie poleca topowy influencer Maciej Blatkiewicz, kulinarny podróżnik i miłośnik etnicznych kuchni. Może restauratorzy zrozumieją, jak genialny influencer dobiera miejsca swoich wizyt i realizowanych publikacji, gwarantując polskim restauracjom szaloną frekwencję. Porozmawia z nim Magdalena Lemańska z FORBES.

Choć topowe lokale błyszczą w rankingach i przyciągają gości jak magnes, bilans finansowy potrafi być znacznie mniej efektowny niż ich profil na Instagramie. Czy zatem najmodniejsze restauracje w Europie i na świecie są jednocześnie rentowne? Odpowiedzi na to pytanie poszukają dwaj panowie z Londynu: Arek Bober (Private Chef) i Michael Harrison (Hospitality Consultant) oraz Tomasz Kempka (Polska Organizacja Turystyczna), Olga Kopylova (Czarnomorka) i Paweł Kałużny.

Poza tym – tylko u nas TOP RESTAURATOR dwóch edycji Rankingu TOP 50 Restauratorów FORBES&MADE FOR Restaurant oraz zdobywca gwiazdki Michelin Daniel Pawełek (Ferment Group), pasjonat dobrej kuchni i profesjonalnych restauracji, wizjoner z dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w prowadzeniu i zarządzaniu restauracjami, opowie, gdzie każdy szanujący się gastronom powinien zjeść, obrazując to swoimi podróżami.

 

FOR DATING – czyli to, co znacie z poprzednich konferencji i bardzo lubicie!

Tym razem warsztatowe dyskusje przy 10 okrągłych stołach skupią się na tym, jak Cross the Borders połączyć z Fast Growing. Jeden stół to jeden temat i jeden cel: przekroczyć w swoich wyobrażeniach o gastronomii granice – w finansach, bezpieczeństwie, technologii, marketingu czy automatyzacji – a to wszystko w atmosferze kombinacji fine dining z fine thinking. Liderami dyskusji będą między innymi Marcin Owczarek (Chefs Culinar), Mariusz Piórkowski (Mojstolik.pl), Aneta Kowalska (Safe Plate/Sensoryka), Anna Pycińska (Rational), Robert Tarnowski z Glovo i Maciej Koła (Gastromiasto) oraz Jolanta Jurkowlaniec (Dinette) oraz Alfred Wagner (WROT) i Agnieszka Borek (Fika).

Po lunchu przeskoczymy od Cross the Borders do Fast Growing i porozmawiamy o tym, jak cienka jest granica rentowności i że na trudne czasy warto mieć plan B. Panel poprowadzi Przemysław Śledziak (Kulinarsk), a wśród panelistów między innymi Paweł Janowski (Dialog, Food Town), Anas Adi (m.in. Sakana Sushi, Azja), Marcin Wróblewski (Central Cafe), Martin Gimenez Castro (Tuna, Cevice) oraz Leszek Szczepaniak z Bon Vivant Advisory.

Prawnik Bartłomiej Małkiewicz opowie nam natomiast o tym, co między innymi dla restauratorów upichciła w ostatnim czasie Unia Europejska. Ogarnij BDO, odpady i opakowania, jeśli nie chcesz mieć problemów z unijnym prawem!

A potem czas na crème de la crème! Show kulinarne CROSS THE BORDERS – doświadczenie, które spowoduje, że PRZEKROCZYMY GRANICE: mentalne, technologiczne, smakowe, kraju oraz sztuki. O jedyne w swoim rodzaju doznania zadba Ola Gerlach, designerka i food stylistka, pod której artystycznym okiem najlepsi szefowie kuchni zaserwują nam swoje ekspresje kulinarne, a barmani i sommelier dołożą do tego swój autorski pairing. Jedni i drudzy zaprezentują się w kolekcji z firmy ChemaN.

Jak zapowiada Ola, sześciu szefów kuchni stanie się artystami, kuratorami własnych wystaw, eksplorującymi temat „Przekraczania granic”. Każdy z nich otrzyma stół – płótno, na którym stworzy swoją unikalną opowieść. To nie będzie zwykła ekspozycja potraw. Będą to instalacje, multimedia, rzeźby i koncepty, które wykraczają poza standardowe myślenie o gastronomii. Granice czasu, technologii, kultury czy estetyki – to tylko niektóre z tematów, które staną się kanwą ich kreacji. Widzowie zostaną zaproszeni do interaktywnego doświadczenia, w którym kuchnia spotyka sztukę, a jedzenie przestaje być tylko jedzeniem – staje się manifestem, pytaniem, inspiracją.

Z tym wyzwaniem zmierzą się Volodymyr Savchenko (Restauracja Tarasowa w Hali Stulecia), Igor Arent-Rabiej (CRAFT Wrocław), Sylwester Lis (Acqua Panna, S. Pellegrino), Kamil Stefanów (Dinette) i Yassin Bugajny (Wierzbowa 15/BUNGE). Barmański pairing do kulinarnych dzieł sztuki zaprezentują Maciej Filipowski (CRAFT Wrocław), Damian Deptuła (Acqua Panna, S. Pellegrino) oraz Piotr Gutowski i Lotar Towalski (Chopin Vodka). Dołączy do nich sommelier Przemysław Morawski (Vininova).

Całość uzupełnią prezentacje i degustacje lokalnych produktów, które przywiozą regionalni dostawcy. Swoje wiktuały serwować nam będą: Tomasz Majda (Kurczak Pastwiskowy), Maciej Konarzewski (Pstrąg Kłodzki), Emilia Sznajder (Kiszonki Sznajderów z Doliny Baryczy), Marta Postoł (ZHPOW Ścinawa), Katarzyna Jurga (Kiszone Specjały), Anna Różycka-Buszko (Piekarnia Vitafit), Igor Pietrzyk (Sery Ślubowskie), Barbara Szczerba (Mleczarnia Międzybórz) i Marcin Michalak (Piekarnia Plon).

Porcje degustacyjne dań i pairingów będą serwowane na naczyniach od wypożyczalni gastronomicznej Gastromagic.

 

A w międzyczasie – WARSZTATY!

Zajrzymy do filiżanek, szklanek i kieliszków i sprawdzimy, co pije świat i Polska? Zbadamy nowoczesne trendy w soft drinkach, które podbijają sprzedaż w restauracji. Bąbelki już nie tylko w prosecco, ale także w kawie, herbacie i lemoniadzie. Jak prosecco zaś – to tylko NoLo albo Less alco. O nowoczesnych trendach w tym zakresie, które podbijają sprzedaż w restauracji, opowiedzą Mariusz Pietryka i Mateusz Staśkowski (SCM, marka Monin).

Miłośnicy klasycznych drinków alkoholowych też nie będą zawiedzeni: Koktaile „Ready to serve” to gotowy model biznesowy, który jest w trendzie Fast Growing. Zaprezentuje je Artur Wawrzyszczak (Chopin Vodka). Nie do końca przekonanych do tej koncepcji może przekona degustacja.

Cukier podać? Niekoniecznie! Trend Less Sugar/No Sugar podbija restauracje i kawiarnie na całym świecie, także w Polsce. A jaka kawka dla Pani/Pana? Na to pytanie odpowie Artur Tylkowski z Coffeedesk, który wie, jak serwować kawę na nowo i przekraczać granice nieefektywnych schematów w restauracjach. Pokaże to na przykładzie restauracji BOKA w Kołobrzegu i w Rogowie.

Dla koneserów wina i jego podawania w restauracjach Michał Popiołek z Vininova przygotował garść porad, jak przygotować kartę win, która opowiada i sprzedaje. Dobrze skomponowana karta potrafi bowiem być cichym sommelierem – prowadzi gościa za rękę i zaprasza do świata wyjątkowych doznań, w którym każda butelka ma swoją opowieść, a wybór staje się rytuałem.

„Cross the Borders to dziś nie tylko metafora podróży – to zaproszenie do myślenia inaczej” – mówi Tomasz Zubek, dyrektor handlowy Vininova, strategicznego partnera konferencji. „W świecie wina po jednej stronie mamy tradycję, strukturę, porządek. Po drugiej – wolność, dzikość, naturę. Te podejścia coraz częściej się spotykają, prowokują i wzajemnie napędzają. Prawdziwe przekraczanie granic zaczyna się wtedy, gdy rezygnujemy z utartych odpowiedzi i zaczynamy zadawać pytania: „Co, jeśli inaczej?”, „Co jeszcze jest możliwe?”. Kiedy jako producenci, sommelierzy i goście mamy odwagę wyjść poza oczywiste wybory, zaskoczyć. Kiedy chcemy doświadczać – świadomie, z ciekawością, z otwartością na nowe. Między tym, co znane, a nieodkryte i zaskakujące – zaczyna się prawdziwe przekraczanie granic”.

Na kolejnych warsztatach wraz z Glovo zastanowimy się, jak przygotować ofertę delivery i jeszcze na tym zarobić. Bo dostawa to nie tylko pudełko z jedzeniem – to przedłużenie doświadczenia restauracyjnego, tylko w wersji „pod drzwi”. Pokażemy, jak w delivery nie stracić charakteru lokalu, a przy okazji nie zgubić zysku między opakowaniami a aplikacją.

 

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONFERENCJI 

Dla właścicieli i pracowników lokali gastronomicznych i firm cateringowych oraz mediów udział jest bezpłatny – obowiązuje wcześniejsza REJESTRACJA.

Dla producentów i dostawców dla branży HoReCa wydarzenie jest biletowane.

Liczba miejsc ograniczona – ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

Rejestracja: https://forsolutions.pl/madeforrestaurant-wroclaw-2025/

 

PARTNERZY WYDARZENIA

Organizator: MADE FOR Restaurant

Nasi Gospodarze – Partnerzy Organizacyjni: Miasto Wrocław, Wrocławska Organizacja Turystyczna

O najlepszą zabawę na After Party zadba Restauracja Przystań&Marina

Strategicznie wydarzenie wspierają Partnerzy: Winterhalter, Vininova, SUPA, Glovo

Partnerami Biznesowymi są: Polska Organizacja Turystyczna, Chefs Culinar, Acqua Panna, S. Pellegrino, Wrocławskie Centrum Kongresowe, MGALLERY The Bridge Wroclaw, MojStolik.pl, ChemaN, Chopin Vodka, Rational, firma Bunge – właściciel marki Kruszwica, Vorwerk Polska/Thermomix, OnLemon, SCM i marka MONIN, Coffeedesk, FIKA, Gastro Magic Service wypożyczalnia gastronomiczna 

O dobrą komunikację zadbają: FORBES, smazymy.com, Przegląd Gastronomiczny, Magazyn „Restauracja”, Raport Restauratora, Papaja.pl, Szef Kuchni Magazyn, Poradnik Restauratora, HorecaLine, Convention Bureau Wrocław, Śląska Organizacja Turystyczna, Szlak Kulinarny Śląskie Smaki, slaskie.travel, Dolnoślaska Izba Turystyczna, In Your Pocket, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

 

Pamiętajcie! MADE FOR Restaurant we Wrocławiu to przestrzeń dla tych, którzy chcą zobaczyć więcej, poczuć mocniej i smakować inaczej. Bo przekraczanie granic to nie tylko kulinarne wyzwanie – to sposób myślenia o świecie.