W tym celu specjalnie na targi przygotowaliśmy aż dwa różne wydarzenia: minikonferencję „Bądź 3 kroki przed
i zarabiaj” oraz szkolenie gastronomiczne „(nie) LICZYSZ, (nie) ZARABIASZ”, które pozwolą restauratorom rozszerzyć wiedzę biznesową, a tym samym podwyższyć dochody biznesu restauracyjnego.
Pierwszy dzień EuroGastro, czyli 21 marca, rozpoczniemy od minikonferencji gastronomicznej „Bądź 3 kroki przed i zarabiaj”. Jej najważniejszym punktem, a zarazem tematem przewodnim tegorocznych konferencji MADE w całej Polsce, jest „Nowa generacja kelnerów”. W prelekcji przeprowadzonej przez Katarzynę Derdzińską i Agnieszkę Małkiewicz, partnerki zarządzające MADE, zajmiemy się systemem wynagrodzeń, technikami sprzedaży, budowaniem zaangażowania i prestiżu zawodu kelnera w Polsce. Po prelekcji, w debacie z zaproszonymi gośćmi, praktykami branży, a więc Pawłem Demianiukiem (sommelier, restaurator, Kieliszki na Próżnej, Kieliszki na Hożej), Adamem Pawłowskim (pierwszy polski Master Sommelier, związany z restauracjami Ed Red) i Łukaszem Okuniewiczem (kelner, Fat Buddha Restaurant & Lounge) zderzymy teorię z realnymi przykładami i problemami, z którymi w kwestii serwisu borykają się zarówno restauratorzy jak i kelnerzy.
Poza tym w programie zajmiemy się również:
- aktualnymi trendami gastronomicznymi w Polsce i na świecie
- skutecznym managementem pozwalającym na zbudowanie zdrowego przedsiębiorstwa (Katarzyna Derdzińska, MADE)
- zmianami w prawie pracy dla gastronomii, które przedstawią prawnicy Monika Szarafińska-Zajdowicz i Krzysztof Gąsior
- tworzeniem skutecznej strategii marketingowej dla restauracji (Agnieszka Borek, FIKA i Agnieszka Małkiewicz, MADE)
22 marca upłynie natomiast całkowicie pod znakiem oswajania trudnego tematu finansów podczas szkolenia gastronomicznego „(nie) LICZYSZ, (nie) ZARABIASZ”, który podejmą Katarzyna Derdzińska, partner MADE oraz Tomasz Habdas, trener MADE. W części szkoleniowej przedstawimy i przećwiczymy kluczowe wskaźniki finansowe opisujące restaurację/kawiarnię: próg rentowności, oszczędności, systemy motywacyjne, food cost. Natomiast podczas warsztatu poznasz narzędzia umożliwiające skuteczną kontrolę finansów oraz sposoby na poszukiwanie realnych oszczędności w lokalu.
Bilety oraz szczegółowy program wydarzenia dostępne są na stronach obu spotkań:
https://maderestaurant.pl/eurogastro-21-03-2018/
https://maderestaurant.pl/eurogastro-22-03-2018/
Made Food & Horeca Solutions
Jesteśmy zespołem wyspecjalizowanym w budowaniu przewagi rynkowej naszych klientów
i rozwoju biznesu w branży HORECA. Wspieramy naszych partnerów (restauracje, hotele
i dostawców) w rozwiązywaniu problemów w zakresie zarządzania ludźmi (HR), podpowiemy, jak zwiększyć obroty (Rozwój biznesu) i zdradzimy sprawdzone sposoby, jak skutecznie przykuć
i utrzymać uwagę klientów (Marketing).
Wyróżnia nas dogłębna znajomość trendów oraz branży w Polsce i na świecie, sieć kontaktów oraz bezpośredni dostęp do wiedzy naszych ekspertów – najskuteczniejszych praktyków i biznesmenów na rynku HORECA. Sprawnie łączymy wiedzę i praktykę z obszarów HR, Marketing & PR, rozwoju biznesu i sprzedaży. Gdy przystępujemy do kreowania rozwiązań myślimy strategicznie i procesowo, dążymy do synergii.
MADE SOLUTIONS: http://madesolutions.com.pl/
MADE PROGRESS: http://madeprogress.pl/
MADE RESTAURANT: https://maderestaurant.pl/
MADE TALKS: http://madetalks.pl/