Biznesowy/e SOS dla polskiej gastronomii, by wzmocnić smak, emocje i radość życia - FOR Talks

Biznesowy/e SOS dla polskiej gastronomii, by wzmocnić smak, emocje i radość życia

Made For Restaurant – platforma dla restauratorów, inwestorów i hotelarzy wraca do Warszawy już 25 kwietnia 2023 r., aby docenić najlepszych przedsiębiorców w ramach rankingu Forbes oraz stypendium biznesowego MADE FOR Restaurant. Tematem spotkania będzie skuteczność biznesowa, nowoczesne zarządzanie restauracją, aktualne trendy kulinarne oraz wypracowanie pakietu „SOS dla Gastro”. Miejsce spotkania to 50-letni, kultowy Hotel Novotel Centrum, dawny FORUM. Rangę wydarzenia podnosi wsparcie i patronat honorowy Prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego. Ruszyła bezpłatna rejestracja.

 

„To będzie 10 godzin doświadczeń i trendów kulinarnych, twardych dyskusji, analiz finansowych, rozwiązań digitalowych, inspiracji i warsztatów biznesowych, których celem jest podkręcenie tempa rozwoju polskich restauracji. Nasze wydarzenia mają zawsze napięty program i moc degustacji, aby nie zmarnować nawet minuty z cennego czasu polskich restauratorów” – podkreśla Agnieszka Małkiewicz, organizatorka MADE FOR Restaurant.   

 

Po pierwsze: docenienie 

Na konferencji zostanie przedstawiony ranking TOP 50 restauratorów Forbes i FOR Solutions – Profesjonalnie dla Gastronomii, a także nominacje Made For Restaurant dla 10 TOP restauratorów w kategorii „Skuteczność Biznesowa”. Doceniając pracę przedsiębiorców i ich wole trwania organizatorzy od dwóch lat trzymają się zasady, że wszyscy restauratorzy i ich pracownicy mają darmowy wstęp na konferencję. Jest to możliwe dzięki wyjątkowym partnerom biznesowym.

Strona wydarzenia TUTAJ

Link do rejestracji TUTAJ 

“Ostatnie lata były trudnym czasem dla właścicieli lokali, szczególnie tych z wyższej półki, w których trudno o cenowe kompromisy i przetłumaczenie wyjątkowego doświadczenia na dostawę internetową. Publikując już po raz drugi Ranking 50 najlepszych restauratorów pragniemy docenić pracę najsprawniejszych przedsiębiorców z branży gastro, poruszających się z klasą oraz niezwykłym biznesowym wyczuciem po pełnym wyzwań rynku”. Mówi Katarzyna Dębek, zastępca redaktora naczelnego magazynu „Forbes”.

 

Po drugie: wsparcie 

Z konferencją Made For Restaurant nieprzerwanie jesteśmy związani w zasadzie od pierwszych edycji. Jest to dla nas bardzo ważne wydarzenie w skali roku, ponieważ daje nam szansę dotarcia z rozwiązaniami do najlepszych w Polsce restauratorów. Może i okres dla branży nie jest wyjątkowo korzystny, ale razem, wspierając się, edukując i udoskonalając codzienne podejście przetrwamy go i wspólnie wyjdziemy z tej sytuacji jeszcze silniejsi! …i mądrzejsi!” podkreśla Marcin Wajda z firmy Winterhalter.

 

Po trzecie: prestiż i znaczenie

Konferencja została objęta honorowym patronatem Prezydenta miasta stołecznego Warszawy pana Rafała Trzaskowskiego.Restauracje ożywiają miasto, są bardzo ważnym elementem życia społeczności lokalnej. Dlatego zależy nam, by ich oferta była przystępna, by odpowiadała potrzebom mieszkanek i mieszkańców. Chcemy wspierać restauratorów również poprzez mądre angażowanie publicznych środków.” mówi dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego w UM Warszawa, Karolina Zdrodowska. „Jestem pewna, że dzięki temu spotkaniu będziemy mogli wspólnie działać na rzecz ożywienia i rozwoju gastronomii nie tylko w Warszawie.” podsumowuje Zdrodowska.

 

Po czwarte: totalna nowoczesność 

Konferencja będzie miała charakter hybrydowy, a więc będzie można wziąć w niej udział zarówno osobiście, jak i online. Wszystkie informacje uczestnicy dostają w formie digitalowej: program, możliwość głosowania, materiały dodatkowe jak i prezentacje partnerów. Wystarczy mieć “komórkę” by wszystkie materiały mieć pod ręką. Idąc za ciosem digitalizacji, na konferencji będzie strefa „DIGITAL Solutions”, gdzie partnerzy będą prezentować najnowocześniejsze aplikacje usprawniające pracę w gastro: 

 

„Cheff.it to platforma internetowa, która umożliwia holistyczne zarządzanie restauracją, przy minimalnym zaangażowaniu czasowym. Łączy wiele funkcjonalności, dzięki temu po wdrożeniu systemu, restaurator czy inwestor w czasie rzeczywistym wie ile zarabia.  To transparentne narzędzie, które pozwala zwiększyć zysk restauracji o 30% w pierwszych miesiącach od wdrożenia. przekonuje Karol Wdowiak z Cheff.it.

 

„W największym skrócie nasza aplikacja e-waiter pozwala zamawiać jedzenie do stolika lub pokoju hotelowego. To wszystko bez angażowania kelnera czy kelnerki. Wystarczy zeskanować kod QR, wybrać z menu restauracji dania i czekać na ich dostarczenie do stolika.  By ułatwić wybór dania potrawy mają zdjęcia, opisy, a co ważne dla restauratorów, menu można zmieniać w czasie rzeczywistym, w zależności od tego co jest dostępne w kuchni.” wyjaśnia Piotr Jędras z e-waiter.pl.

 

Po piąte: interaktywność

Uczestnicy spotkania to eksperci w swoich dziedzinach. Ich głos się liczy, dlatego odbędą się aż dwie sesje FOR Dating – czyli specjalistycznych warsztatów biznesowych, gdzie aż 100 liderów branży podzieli się doświadczeniami i „tipami na przetrwanie”, to wszystko przy 10 stołach networkingowych. W ten sposób zaprosimy również do integracji z dziesięcioma TOP Restauratorami MADE FOR RESTAURANT nominowanymi w kategorii „Skuteczność Biznesowa”. To będzie unikatowy moment w historii biznesu gastro…

 

Po szóste: menu degustacyjne od 10 szefów i barmanów

Uczestnicy doświadczą 10 trendów restauracyjnych interpretowanych w degustacjach wybitnych Szefów Kuchni i Barmanów. Nazwiska ekspertów, szefów i barmanów będą ujawniane sukcesywnie w czasie właśnie rozpoczynającej się kampanii informacyjnej w Social Mediach FOR – profesjonalnie dla gastronomii oraz mediach partnerskich.   

 

Po siódme: pomoc i usprawnienie

Partnerzy strategiczny konferencji to firmy, które odpowiadają na potrzeby rynku gastronomicznego, spełniają najwyższe standardy i biorą czynny udział w procesach, które pozwalają polskiej gastronomii odpowiadać na wyzwania trudnych czasów. „Chefs Culinar to firma zajmująca się dostawami dla szeroko pojętej gastronomii. Warto też podkreślić, że w naszym asortymencie nie brakuje półproduktów i gotowych dań (semi-convenience i convenience)– wszystko z różnych półek cenowych, tak by restauratorzy, którzy zmagają się z brakami kadrowymi mogli płynnie prowadzić swoje firmy. Każdy szef kuchni wie jakim ułatwieniem są obrane i umyte ziemniaki, zapeklowane mięso, czy nawet gotowe przekąski i desery, gotowe do spożycia po niewielkiej obróbce.” Wyjaśnia Monika Szczepańska-Kryska, E-commerce Manager w Chefs Culinar.

 

Po ósme: Manifest Great Taste – Zero Waste!

To czas szukania dodatkowych oszczędności i przyjżenia się swoim biznesom. Przekonanie, że nic się nie marnuje w profesjonalnej kuchni jest często mitem i ciągle jest dużo przestrzeni do optymalizacji i możliwości kreatywnego poszukiwania zasobów. Dzięki współpracy z wyjątkowym partnerem merytorycznym EIT FOOD w czasie konferencji zaprezentujemy i zaprosimy do skorzystania z GREAT TASTE – ZERO WASTE Manifestu, który nie tylko zawiera najważniejsze wytyczne jak marnować mniej, ale też podpowiada jak ograniczyć straty żywności w profesjonalnej kuchni. Projekt ten powstał, jako efekt prac ekspertów z 7 państw regionu krajów Morza Bałtyckiego w tym Polski we współpracy z EIT Food, Danish Cultural Institute in Baltics i wsparciem Nordic Council of Ministers. 

 

Po dziewiąte: kultowe miejsce

Nieprzypadkowo wybraliśmy też miejsce naszej kwietniowej konferencji – Novotel Centrum, to Hotel z historią. Spotkamy się w miejscu, które przetrwało niejeden kryzys i zawirowania ekonomiczne. „Każda jednostka biznesowa, również hotel, aby mógł funkcjonować musi być rentowny. Krótko mówiąc musi zarabiać na swoje utrzymanie i przynosić zyski właścicielowi. Nasz hotel funkcjonujący na rynku warszawskim już prawie 50 lat dobrze odnajduje się w trudnych sytuacjach. Nie możemy również zapomnieć o naszych ambicjach związanych ze społeczną odpowiedzialnością. Warto tutaj wspomnieć o działaniach na rzecz ochrony środowiska oraz przeciwdziałaniu marnotrawieniu żywności. To działa nie tylko korzystnie marketingowo ale i ekonomicznie.” Mówi Wojciech Keksik Dyrektor Hotelu Novotel Centrum.

 

 „Nasza konferencja to mocne uderzenie, takie spotkanie na szczycie. Porozmawiamy z najskuteczniejszymi i najbardziej doświadczonymi w branży gastro osobami, ba nawet osobowościami! Razem zmierzymy się z tematem jakim jest KRYZYS.” Podsumowuje Agnieszka Małkiewicz, organizatorka konferencji Made For Restaurant.

 

Partnerzy wydarzenia to aż 20 starannie wybranych firm i marek. Współpracujemy strategicznie z: Cheff.it, E-waiter.pl, Chefs Culinar Polska, Winterhalter Polska oraz biznesowo: Cheman, Antonius Caviar, Aviko B.V., Unilever, Instytut Win Niemieckich, BUH, Citibank, Rational, Mojstolik.pl, Acqua Panna i i San Pellegrino, Chopin Vodka, Bunge właściciel marki Kruszwica, Nespresso, workinn.app., a naszym partnerem merytorycznym jest m.in. EIT Food.

 

…………………………………………

 

Organizatorem Konferencji jest FOR Solutions: https://forsolutions.pl/

FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA. W swojej codziennej pracy agencja FOR buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje. W tym celu stworzono MADE FOR Restaurant, cykl biznesowych spotkań, które są rozwijane z determinacją i wiarą w sukces branży Food&HORECA.

 

Patronat honorowy: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Partner: Warszawa
Partnerzy Merytoryczni: EIT Food, Chefs Atelier
Partnerzy Strategiczni: Winterhalter, Chefs Culinar Polska, E-waiter.pl, Cheff.it,
Partnerzy Biznesowi: Rational, Cheman, Antonius Caviar, Aviko, Unilever, Instytut Win
Niemieckich, BUH, Citi handlowy, Mojstolik.pl, San Pellegrino, Chopin Vodka, Bunge właściciel marki Kruszwica, Nespresso, workinn.app, Tableart, Kadromierz, Novotel.
Partnerzy medialni: Forbes, Restauracja, In your pocket, Poradnik Restauratora,
Przegląd Gastronomiczny, Szef Kuchni, Restaurant Management, Horeca Trends,
papaja.pl, Food Service.
Partnerzy komunikacyjni: Agencja Rozwoju Gdyni, Warszawska Organizacja
Turystyczna, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Lokalna Organizacja
Turystyczna Metropolia Lublin, BIG Picture, Visit.Sopot.pl

 

Zobaczcie jaki jest plan na nadchodzące Made For Restaurant oraz jak wyglądały wcześniejsze edycje. Każda inna, wyjątkowa i zapadająca w pamięć! 

……………………..

Strona i program wydarzenia TUTAJ

Sprzedaż biletów TUTAJ
Bezpłatna rejestracja  TUTAJ
Wydarzenie na Facebooku Konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant – SOS dla gastronomii, Warszawa: TUTAJ

***

 

Dziękujemy za rozmowy naszym partnerom strategicznym, ich zaangażowanie wnosi wiele do naszych spotkań. Razem działamy, by tworzyć rzeczy wyjątkowe, najwyższej jakości, a jednocześnie szyte na miarę najlepszego GASTRO. Tutaj więcej ich komentarzy:

 

  • Chefs Culinar

„Chefs Culinar to firma zajmująca się dostawami dla szeroko pojętej gastronomii. Dowozimy produkty dla restauracji, hoteli, punktów zbiorowego żywienia czy np. do ośrodków rehabilitacji. Wyróżnia nas to, że mamy ujednolicony w skali całego kraju asortyment. Zaopatrujemy klientów z naszego centralnego magazynu w Wiskitkach, poprzez punkty przeładunkowe ulokowane w kluczowych polskich miastach. Koncentrujemy się na dostawach bezpośrednich, klient zamawia, a my dowozimy pod drzwi restauracji. Dzięki temu można znacznie ograniczyć czas potrzebny na zatowarowanie jak i nie martwić się kosztami transportu. To, w obecnej, trudnej dla gastronomii sytuacji jest bardzo ważne. Warto też podkreślić, że w naszym asortymencie nie brakuje półproduktów i gotowych dań (semi-convenience i convenience)– wszystko z różnych półek cenowych, tak by restauratorzy, którzy zmagają się z brakami kadrowymi mogli płynnie prowadzić swoje firmy. Każdy szef kuchni wie jakim ułatwieniem są obrane i umyte ziemniaki, zapeklowane mięso, czy nawet gotowe przekąski i desery, gotowe do spożycia po niewielkiej obróbce.” Wyjaśnia Monika Szczepańska-Kryska, E-commerce Manager w Chefs Culinar.

 

  • Cheff.it

„Cheff.it to platforma internetowa, która umożliwia holistyczne zarządzanie restauracją, przy minimalnym zaangażowaniu czasowym. Łączy wiele funkcjonalności, dzięki temu po wdrożeniu systemu, restaurator czy inwestor w czasie rzeczywistym wie ile zarabia.  To transparentne narzędzie, które pozwala zwiększyć zysk restauracji o 30% w pierwszych miesiącach od wdrożenia.  Abonament miesięczny jest wydatkiem poniżej tysiąca złotych.  W trudnych dla gastronomii czasach wykorzystanie najnowszych technologii (np. automatyczne rozczytywanie zeskanowanych faktur pozwalające określać ilość surowców w restauracji, w zestawieniu do sprzedaży) pozwala dynamicznie zarządzać procesami, optymalizować a przede wszystkim być na bieżąco z tym, co się dzieje w restauracji – od zatowarowania przez kontrolę wszystkich finansów czy działań zatrudnianego personelu. Cheff.it jest produktem innowacyjnym, nowoczesnym, który łączy wiele funkcjonalności związanych z zarządzaniem w gastronomii.  Nasi użytkownicy deklarują, że wystarczy 20 minut dziennie pracy z naszą platformą by sprawnie zarządzać restauracją!  To narzędzie, które sprosta oczekiwaniom najambitniejszych menedżerów! Cieszymy się, że staje się coraz popularniejsze i przybywa nam zadowolonych klientów, bo na rynku jesteśmy zaledwie od kilku miesięcy” przekonuje Jakub Madej-Bieszke z Cheff.it.

 

  • e-waiter.pl

 „W największym skrócie nasza aplikacja e-waiter pozwala zamawiać jedzenie do stolika lub pokoju hotelowego. To wszystko bez angażowania kelnera czy kelnerki. Wystarczy zeskanować kod QR, wybrać z menu restauracji dania i czekać na ich dostarczenie do stolika.  By ułatwić wybór dania potrawy mają zdjęcia, opisy, a co ważne dla restauratorów, menu można zmieniać w czasie rzeczywistym, w zależności od tego co jest dostępne w kuchni.  Odpowiadamy na potrzeby branży gastronomicznej i hotelarskiej – po pierwsze, pozwalamy ograniczyć koszty zatrudniania (obsługa kelnerska). Po drugie, dzięki naszej aplikacji restauratorzy są w stanie generować większą rotację gości, gdyż klienci krócej czekają na zamówienie przy stoliku. 

Rozwijamy naszą aplikację także pod kątem hoteli, przygotowując ją tak, by możliwa była sprzedaż również innych usług takich jak: masaż, basen, spa, zamówienie taksówki, a nie tylko wybieranie dań z menu restauracji hotelowej.” Wyjaśnia Piotr Jędras z e-waiter.pl.

 

  • Winterhalter

 „Z konferencją MADE FOR RESTAURANT nieprzerwanie jesteśmy związani w zasadzie od pierwszych edycji. Jest to dla nas bardzo ważne wydarzenie w skali roku, ponieważ daje nam dostęp do najlepszych w Polsce restauratorów. Możliwość bezpośredniej rozmowy na temat szans i wyzwań branży, ale także problemów dnia codziennego to dla nas nieocenione źródło informacji zwrotnej, która wpływa na politykę sprzedaży, kształtowaną zgodnie z potrzebami naszych Klientów. Jako firma która wspiera polską gastronomię już od 25 lat mamy bardzo holistyczne, czasami wręcz misyjne podejście do biznesu. Takie tematy jak oszczędność, ergonomia i najwyższa jakość, które nieprzerwanie od wielu lat promujemy, akurat teraz, w związku z bieżącą sytuacją na rynku, która dotyka całą branżę są obecnie, jak nigdy dotąd, najbardziej na czasie. Nasi eksperci z przyjemnością doradzają, w jaki sposób oszczędzać, optymalizować procesy i wzmacniać organizację przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości. Bardzo mocno stawiamy również na edukację Klientów, której skutkiem jest długofalowe spojrzenie na optymalizację biznesu gastronomicznego. Może i okres dla branży nie jest wyjątkowo korzystny, ale razem, wspierając się, edukując i udoskonalając codzienne podejście przetrwamy go i wspólnie wyjdziemy z tej sytuacji jeszcze silniejsi! …i mądrzejsi!” podkreśla Marcin Wajda z firmy Winterhalter.

 

  • Hotel Novotel Centrum

 „Każda jednostka biznesowa, również hotel aby mógł funkcjonować musi być rentowny. Krótko mówiąc musi zarabiać na swoje utrzymanie i przynosić zyski właścicielowi. 
Nasz hotel funkcjonujący na rynku warszawskim już prawie 50 lat dobrze odnajduje się w trudnych sytuacjach. Kryzys związany z COVID nauczył nas jak być bardziej efektywnym w sposobie zarządzania kosztami. Oczywiście oprócz kosztów musi być sprzedaż i dystrybucja. Tutaj nasze partnerstwo z jedną z największych grup hotelowych na świecie jest ogromnym wsparciem. Dodatkowym atutem jest lokalizacja oraz prawa własności do budynku. 
Tak więc solidny właściciel oraz partner w dystrybucji, rozpoznawalna marka to czynniki bardzo ważne ale nie jedyne. Chciałbym podkreślić tutaj, że dla nas ogromną wartością są lojalni pracownicy, którzy w codziennej pracy dbają o jakość i zadowolenie naszych klientów zarówno w gastronomii jak i części hotelowej. Nie możemy również zapomnieć o naszych ambicjach związanych ze społeczną odpowiedzialnością. Warto tutaj wspomnieć o działaniach na rzecz ochrony środowiska oraz przeciwdziałaniu marnotrawieniu żywności. To działa nie tylko korzystnie marketingowo, ale i ekonomicznie.” Mówi Wojciech Keksik Dyrektor Hotelu Novotel Centrum.

 

Zapisz mnie do newslettera FOR (możesz się wypisać w dowolnym momencie). Zaznaczenie oznacza akceptację regulaminu,