Kulinarno - biznesowe kolacje MADE Travel by Liebherr. - FOR Talks

Kulinarno – biznesowe kolacje MADE Travel by Liebherr.

MADE przyświeca idea łączenia kulinarnej kreatywności z silnymi podstawami biznesowymi. Specjalizujemy się w organizacji kampanii marketingowych, wydarzeń oraz projektów edukacyjnych i doradczych w branży HORECA. Nasi klienci to profesjonaliści, którzy chcą rozwijać się na równi z dynamicznie idącym do przodu rynkiem gastronomicznym i w związku z tym szukają rozwiązań, które dadzą im przewagę i zapewnią widoczne efekty.

Chcąc stworzyć przestrzeń, w której restauratorzy mogliby wymienić się swoimi doświadczeniami i poruszyć problematykę polskiej sceny kulinarnej, powstał projekt MADE Travel by Liebherr, który z pierwszą edycją ruszył w 2018 roku. Mecenasem pierwszej edycji był producent najwyższej jakości sprzętu chłodniczego firma Liebherr.

CEL

MADE Travel to kulinarne spotkania, które za biznesowy cel stawiają rozwój i integrację polskiej gastronomii z podkreśleniem ważności marketingu relacyjnego. Projekt pokazuje, jak ważne jest budowanie społeczności restauratorów, którzy chcą inwestować w siebie i rozumieją, że gastronomia to branża oparta na budowaniu relacji biznesowych. Goście reprezentujący strategiczne miasta Polski spotykają się, aby wspólnie dyskutować i szukać odpowiedzi na pytania nurtujące świat gastronomii. Wymiana wiedzy i doświadczeń uczestników kolacji buduje podstawę do zrozumienia mechanizmów działających w gastronomii i szukania nowych, biznesowych rozwiązań.

OPIS DZIAŁAŃ

Każda kolacja to kameralne spotkanie z innym motywem przewodnim. Tuzowie polskiej gastronomii z różnych części kraju spotykają się u innego, najbardziej cenionego w branży, restauratora. Są to podróże po całej Polsce, obejmujące miasta takie jak Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań czy Trójmiasto. Rozmowy poruszają cały wachlarz zagadnień, które regularnie pojawiają się w dyskusjach branżowych. Spotkaniom towarzyszą dania przygotowane przez wyjątkowych szefów kuchni, prezentujących niecodziennie kierunki kulinarne.

Podczas pierwszego cyklu pięciu spotkań zgłębione zostały następujące tematy:

W Senses wraz z Krzysztofem Janiszewskim rozmawialiśmy o tym, czy fine dining ma w Polsce sens i przyszłość.

Piotr Popiński rozpoczął dyskusję o znaczeniu jakości produktu i menu w kreowaniu siły napędowej restauracji w Elixir by Dom Wódki.

Możliwość wspierania biznesu restauracyjnego w formach takich jak np. catering poruszyli Agnieszka i Marcin Kręgliccy w restauracji Opasły Tom.

Zbawienna lub szkodliwa rola inwestora została omówiona w restauracji Stary Dom  z Mariuszem Diakowskim.

Debata o tym, czy restaurator chcąc osiągnąć sukces powinien stawiać na produkt, lokalizację, szefa kuchni, czy rodzaj serwisu, odbyła się w restauracji Szara Gęś z Radosławem Froncem.

EFEKTY

Spotkania MADE Travel by Liebherr dały wiele nowych pomysłów, które mogą wspomóc biznesowe działania restauratorów, ale także postawiły kolejne pytania, na które wciąż chcą oni znaleźć odpowiedzi.

Relacje i treści ze spotkań MADE Travel by Liebherr zostały opublikowane na różnych kanałach mediów społecznościowych i dotarły do ponad 30 000 odbiorców.

Poprzez publikacje w magazynach i portalach takich jak KUKBUK, Food&Friends, Puls Biznesu, Ferment. Pismo o winie, LABEL, Poradnik Restauratora, Have a bite in oraz NewsGastro.pl dotarliśmy do grona ponad 100 000 osób zainteresowanych tematyką gastronomiczną i jej aspektem biznesowym.

Zainteresowanie wywołane wśród organizatorów i gości kolacji stanowiło podstawę do kontynuacji projektu i zaplanowania kolejnych spotkań w roku 2019, w którym odwiedzimy kolejne polskie miasta i ich najważniejszych restauratorów. Współpraca z firmą Liebherr, mecenasem 2018 roku, zaowocowała zainteresowaniem przy organizacji dalszych edycji projektu. Kolejnym etapem MADE Travel w 2019 roku będzie Kolacja na STU tuzów polskiej gastronomii, podczas której kulinarni eksperci Polski przygotują dania korespondujące ze światowymi trendami. 

 

***

Opinie uczestników MADE Travel:

Kolacja MADE Travel jest w mojej pamięci czymś naprawdę wyjątkowym. Atmosfera przy kolacyjnym stole dalece różni się od tej w salach konferencyjnych i to jest chyba najsilniejsza strona tego przedsięwzięcia. Jest to okazja do porozmawiania z innymi restauratorami w warunkach, w których jest dużo czasu i miejsca na to, by każdy powiedział co myśli. Dla mnie bezcenne jest to, że rozmawia się z ludźmi z Trójmiasta, Poznania, Krakowa i innych miast. Taki mocny networking daje o wiele więcej niż spotkanie restauratorów z jednego miejsca. – Paweł Kałużny (Pomysłodawca Guest Experience Think Tank)

Absolutnie inspirująca kolacja w towarzystwie doświadczonych restauratorów. Przemiła atmosfera, ogrom wszelakich opowieści i spostrzeżeń z naszej branży oraz otwarci uczestnicy. Zapamiętam opowieści Państwa Kręglickich o początkach Ich drogi oraz różne i bardzo odmienne punkty widzenia na temat Excela. A wszystko to przy suto zastawionym stole i pysznym winie. – Gaweł Czajka (Restaurator, Cały Gaweł Cantine Bar & Cafe)

Kolacja to doskonały sposób na wymianę doświadczeń i szersze spojrzenie na swój biznes. Dla rozpoczynającego przygodę na swój rachunek gastronoma, takie spotkanie to możliwość podglądania najlepszych. Budowane w ten sposób doświadczenie pomaga rozwijać pewność siebie i wiarę w swoje pomysły. Sama możliwość zwiedzania innego lokalu z właścicielem oraz poznanie jego historii i strategii, to coś niepowtarzalnego. Poznane detale dadzą know-how, który z pewnością przyda się w mojej działalności. Polecam z całego serca i życzę sobie i pozostałym uczestnikom jeszcze więcej tego typu spotkań. – Andrzej Rachwalski (Restaurator, m.in. Z Ust do Ust)

***

Goście MADE Travel by Liebherr:

Marcin Seweryn (Pimiento Argentino Grill), Paweł Chomentowski (Restauracja WHITE ONE), Tomasz Gut (Restauracja Zakopiańska), Małgorzata Komsta (Restauracja UMAMI, Restauracja PLADO), Marcin Chmielewski (Restauracja Przystań & Marina), Ewa Voelkel Krokowicz (Concordia Taste), Piotr Chłopecki (Grupa Fajny Kraków), Gaweł Czajka (Cały Gaweł Cantine Bar Cafe), Artur Szwacki (Hotel Andersja), Urszula Kania (Biała Róża) Paweł Kałużny (Guest Experience Think Tank), Edyta Ellwart (Gdański Bowke), Adam Kaleński (Piwna47 – Food & Wine Bar), Ewa Wieleżyńska (Ferment. Pismo o winie.), Małgorzata Piotrowska (Portal newsgastro.pl), Marcin Rusnarczyk (ETNO CAFÉ), Andrzej Rachwalski (Z ust do ust), Wiesław Prusiecki (City Park Hotel & Residence), Przemysław Woźny (Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront), Marta Komar (Hotele Diament), Andreas Wierus (Zamek Topacz), Robert Jelonek (Plac Nowy 1), Maurycy Chodorowski (Rada Miasta Food&Wine), Patrycja Stefanów-Kot (Restauracja Koncertowa), Dorota Kaczyńska (Puls Biznesu), Karolina Milczanowska (Have a Bite), Justyna Kosmala (Charlotte), Jolanta Jurkowlaniec (Dinette i Di Cafe Deli), Agnieszka Wranka (Hotel Indigo),  Jan Poniński (Weranda), Ewa Malika Szyc-Juchnowicz (Restauracja Malika i Machina Eats & Beats), Katarzyna Płachecka (Have a Bite), Paweł Rafa (LABEL), Monika Biedrzycka (ExuMag), Food&Friends, przedstawiciele AGED – dystrybutora urządzeń marki Liebherr: Aleksandra Batko i Małgorzata Gral.

Autorka zdjęć: Lidia Sokal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapisz mnie do newslettera FOR (możesz się wypisać w dowolnym momencie). Zaznaczenie oznacza akceptację regulaminu,