Niestety w gastronomii przetrwają tylko ci, którzy innowacji się nie boją! Zła wiadomość? Zobaczymy! - FOR Talks

Niestety w gastronomii przetrwają tylko ci, którzy innowacji się nie boją! Zła wiadomość? Zobaczymy!

Już za miesiąc pierwsza w tym roku i do tego specjalna edycja konferencji MADE FOR Restaurant, organizowana przy współpracy z Miastem Kraków, ogłoszonym Europejską Stolicą Kultury Gastronomicznej 2019. To największe w Polsce, obecne w pięciu miastach, wydarzenie dla branży gastronomicznej, które co roku skupia około 1000 najambitniejszych uczestników rynku. To też jedyna scena gastronomiczna, na której stają zarówno polscy, jak i zagraniczni praktycy. Hasłem przewodnim tegorocznych konferencji są Innowacje. Gościem specjalnym konferencji w Krakowie będzie wielu wybitnych praktyków, ale na pierwszym miejscu warto wspomnieć Słowenkę Anę Roš, uznaną za najlepszą szefową kuchni świata. Co to oznacza w praktyce? Szczegóły pod linkiem: http://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/made-for-restaurant-krakow-2019/

“Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej.” To cytat Henry’ego Forda i jednocześnie motto spotkania MADE FOR Restaurant w Krakowie.

“Masz ambicje aby być w czołówce na rynku, a nie masz czasu na częste wyjazdy za granicę, aby się rozwijać? Chciałbyś w gronie najskuteczniejszych praktyków, upewnić się, że idziesz we właściwym kierunku lub poszukać rozwiązań swoich problemów? Prowadzisz restaurację lub hotel, jesteś managerem, aspirującym kelnerem, dostawcą usług dla gastronomii, a może dopiero myślisz o tym, by związać się z tą wymagającą branżą? W takim razie 12 kwietnia nie może zabraknąć Cię na naszym spotkaniu biznesowym.” – przekonuje Agnieszka Małkiewicz, Prezes agencji FOR Solutions, organizatora konferencji.

Tematyka spotkania

Tematów prelekcji, warsztatów i dyskusji będzie wiele, ale wspólny mianownik jeden – INNOWACJE. Branża gastronomiczna długo się przed nimi broniła, jednak dziś nie mamy już wątpliwości – przetrwają Ci, którzy innowacji się nie boją i korzystają z nich we wszystkich aspektach swojego biznesu – od kwestii kadrowych, przez nowoczesne technologie w zarządzaniu lokalem, po innowacyjne produkty i techniki stosowane w codziennej pracy.

Podczas kwietniowej konferencji MADE FOR Restaurant w Krakowie tematykę innowacji będziemy rozpatrywać na wielu płaszczyznach:

LUDZIE – to obecnie jeden z trudniejszych i najbardziej niepokojących branżę wątków. O tym jak zatrudniać i motywować ludzi do pracy, co robić by chcieli angażować się i identyfikować z miejscem zatrudnienia, na przykładzie Green Caffè Nero, opowie Krzysztof Kaliciński z Caffè Nero i Akademii Leona Koźmińskiego. W tematykę najnowszych trendów w zarządzaniu zespołami i grywalizacji, wprowadzi Katarzyna Derdzińska z MADE Progress. O kokreacji, czyli współtworzeniu, które można wykorzystać w relacjach z gośćmi, pracownikami, wspólnikami – angażując ich we wspólne tworzenie biznesu i korzystając z powstającej synergii, podczas warsztatu opowie Katarzyna Młynarczyk, reprezentująca Socjomanię i koncept gastronomiczny Handelek.

TECHNOLOGIE – czasami trudno się do nich przekonać i im zaufać, jednak optymalizacja czasu i pieniędzy, jakie za nimi idą, są nie do przecenienia. O technologiach ułatwiających życie restauratorów rozmawiać będą: Antoine Azaïs (GastroJob), Daniel Kędzierski (FastTony), Maciej Piwko (Finebite) oraz Marcin Wajda (Winterhalter). O sile Instagrama opowiedzą Katarzyna PłacheckaKarolina Milczanowska z Jedling Marketing.

TRENDY – z którymi warto być na bieżąco. O gastrofizyce opowie Paweł Kałużny z Guest Experience Think Tank Academy, a w zagadnienie neuromarketingu w procesie budowania menu wprowadzi Jacek Pogorzelski, Blue Fox, Skarby Serowara. O tym jak interpretować i wyłapywać najlepsze dla siebie trendy, a następnie wykorzystywać je w rozwoju biznesu, rozmawiać będą: znana brytyjska dziennikarka, mocno związana z branżą gastronomiczną Sudi Pigott (SudiFoodie, Women of Food), Igor Grzeszczuk (FOOD&FRIENDS), Katarzyna Pilitowska (Ranny Ptaszek, Hummus Amamamusi) oraz Piotr Chłopecki (Grupa Fajny Kraków).

INSPIRACJE – czyli nasz gość specjalny Ana Roš, wybitna szefowa kuchni, wizjonerka – samouk, uznana za najlepszą na świecie przez The World’s 50 Best Restaurants. Opowie o tym, jak z ukrytej w słoweńskim krajobrazie niepozornej, rodzinnej  restauracji Hiša Franko, zrobiła jedną z najlepszych restauracji w Europie, wpisując tym samym Słowenię na kulinarną mapę świata.

 

Prestiż i poziom merytoryczny konferencji podniosą wyjątkowi Partnerzy – Akademia Leona Koźmińskiego, Guest Experience Think Tank Academy oraz Instytut Kulinarny Transgourmet. Warto wspomnieć, że program wydarzenia ma jeszcze wiele kart do odkrycia, np. w postaci współpracy z wybitnymi małopolskimi szefami kuchni i cukiernikami. O wyjątkowy poziom kulinarny zadba firma Masters Catering.

To najlepszy moment, by dołączyć do grona uczestników odbywającej się 12 kwietnia w Krakowie konferencji MADE FOR Restaurant. Do 20 marca br. obowiązują tańsze bilety. Dla osób, które są zainteresowane zakupem większej puli biletów, przygotowaliśmy zniżkę w wysokości 30 proc. (powyżej 5 biletów).

PEŁEN PROGRAM, LISTA EKSPERTÓW ORAZ BILETY:

http://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/made-for-restaurant-krakow-2019/

 

***

ORGANIZATOR

FOR Solutions

FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA. FOR Solutions to parasolowa marka dla działań PR i marketing dotychczas prowadzonych pod flagą MADE.

To właśnie marketing i PR stanowią 80% pracy i 100% doświadczenia, które agencja wykorzystuje, pomagając budować swoim Klientom silne marki, tak firmowe, produktowe jak i osobiste. Wspólnie z Klientami z branży HORECA poszukiwane są wyróżniki definiujące ich działania jako innowacyjne i inspirujące branżę. Następnie są one opakowywane w przemyślane projekty komunikacji.

W swojej codziennej pracy agencja FOR buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje, które pozwalają Klientom rozwijać ich biznes. W tym celu stworzono MADE FOR Restaurant, cykl biznesowych spotkań, które będą rozwijane z jeszcze większą determinacją pod parasolem marki FOR.

FOR Solutions kładzie nacisk na integrację branży. Projektuje wydarzenia tak, by stwarzać przestrzeń do networkingu oraz wymiany doświadczeń i inspiracji. Dlaczego? Bo wg FOR Solutions HORECA to przede wszystkim ludzie. A agencja FOR to miejsce, gdzie wychodzi się poza granice standardowych działań marketingowych.

www.forsolutions.pl


WSPÓŁORGANIZATOR

Miasto Kraków – Europejska Stolica Kultury Gastronomicznej 2019

Od wielu lat czołowa polska marka miejska na rynku międzynarodowym, odwiedzana rocznie przez kilkanaście milionów odwiedzających, w 2019 roku prezentuje nowy wizerunek: centrum dziedzictwa kulinarnego i kultury gastronomicznej. Przyznane po raz pierwszy przez Europejską Akademię Gastronomiczną wyróżnienie jest okazją do promocji bogatej kulinarnej przeszłości miasta, nierozerwalnie związanej ze bogato zastawionymi stołami polskich królów i krakowskich mieszczan, ale także dynamicznej współczesnej gastronomii, kreowanej przez pracujących tu uznanych szefów i restauratorów poszukujących nowej drogi do prezentacji kuchni polskiej. Wyzwaniem jest szerokie wprowadzenie do kart dań potraw inspirowanych dziedzictwem kuchni Krakowa na przestrzeni wieków i sprawienie, aby odwiedzający miasto goście, ale też jego mieszkańcy sami przekonali się w restauracjach, jakie smaki kryją się za hasłem „Dziedzictwo na talerzu”, czyli mottem Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej 2019.

Więcej o wyróżnieniu i dziedzictwie kulinarnym Krakowa na www.kulinarny.krakow.pl.

***

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Akademia Leona Koźmińskiego

Niepubliczna szkoła wyższa o szerokim profilu biznesowym, posiadająca pełne uprawnienia akademickie. Oferuje studia pierwszego i drugiego stopnia w zakresie nauk ekonomicznych i humanistycznych, a także studia jednolite magisterskie w zakresie nauk prawnych. Ofertę kształcenia uzupełniają liczne studia podyplomowe, w tym programy MBA, oraz studia doktoranckie. Można odbyć tutaj także trzystopniowe studia wyższe w języku angielskim. Akademia Leona Koźmińskiego uruchamia także studia podyplomowe „HORECA Menedżer”. Cel studiów to profesjonalne przygotowanie słuchaczy do pracy w obszarze HORECA, co przełoży się na zwiększenie konkurencyjności na rynku w tej branży.

Guest Experience Think Tank Academy

GETT Academy to projekt edukacyjny o innowacyjnym podejściu zrywającym z konwencją tradycyjnych metod nauczania, poprzez digitalizację procesów kształcenia. Twórcami programu są wybitne autorytety; sommelierzy, bariści, barmani i menadżerowie zarządzający gastronomią. Każdy z nich jest zarówno doświadczonym trenerem jak i czynnym praktykiem w swojej dziedzinie, mającym stały wkład w rozwój polskiej oraz międzynarodowej gastronomii. Zajęcia prowadzone są w różnorodnych przestrzeniach, dopasowanych do realizowanych tematów. Założenie, które wyróżnia GETT to kompleksowe podejście do kształcenia. Jako jedyni w Polsce, w formie kolektywu gromadzą osobistości, które przez wiele lat tworzyły najbardziej znane koncepcje edukacyjne, szkoły, szkolenia.

Instytut Kulinarny Transgourmet

Stworzony przez firmę Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet oraz Selgros Cash&Carry, Instytut Kulinarny Transgourmet to miejsce charakteryzujące się innowacyjnym wyposażeniem, w którym prowadzone są szkolenia dla klientów i pracowników sieci z zakresu znajomości produktów, nowych technik i trendów kulinarnych. To także miejsce spotkań czołówki polskich kucharzy: to tutaj Reprezentacja Narodowa Kucharzy Polski trenowała przed Kulinarnym Pucharem Świata w Luksemburgu, a polscy finaliści przygotowywali się do prestiżowego konkursu Les Chefs en Or. Na początku 2019 roku stanowisko Eksperta w Instytucie Kulinarnym objął Bartosz Peter, Kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy OSSKiC, dwukrotny zwycięzca Kulinarnego Pucharu Polski i medalista Kulinarnego Pucharu Świata.

*** 

PARTNERZY BIZNESOWI

Aviko, Badoit, Bonduelle, Chopin Vodka, Dajar Horeca, Dilmah, Evian, Festiwal Wódki i Zakąski, Illy, Kruszwica, Liebherr, Masters Catering, Muzeum Wódki, Pod Nosem, Rzeźnia, Selgros Cash & Carry, Skarby Serowara, TransGourmet, Wine Direct, Winterhalter, Valrhona

***

PARTNERZY MEDIALNI

FOOD & FRIENDS, Interia, Smaker, Magazyn Lounge

FOR Talks, Dania kontra Ania, Have a Bite, Klub Szefów Kuchni, Kraków Foodie, NewsGastro, Papaja.pl, Poradnik Przedsiębiorcy, Poradnik Pracownika, Poradnik Restauratora, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego, Restaurant Week, Szef Kuchni


***

MADE FOR RESTAURANT

MADE FOR RESTAURANT to Biznesowa Platforma rozwoju dla liderów i decydentów  branży gastronomicznej. To cykliczne, lokalne spotkania organizowane w największych aglomeracjach Polski. Podczas wydarzeń MADE FOR Restaurant w ciągu jednego roku spotyka się około 1000 przedstawicieli biznesów gastro w całej Polsce. Celem spotkań jest profesjonalizacja branży i biznesowy wzrost zaangażowanych uczestników.

Pierwsza w 2019 r. konferencja MADE FOR Restaurant to jednocześnie pierwsza konferencja przygotowywana po rebrandingu marki MADE.

 

KONTAKT DLA MEDIÓW

Adriana Ryszawy

Koordynatorka ds. Komunikacji

FOR Solutions | Agencja marketingu, PR oraz kreowania wydarzeń dla branży HORECA

E-mail: ar@forsolutions.pl

Tel. 510 075 741

 

Zapisz mnie do newslettera FOR (możesz się wypisać w dowolnym momencie). Zaznaczenie oznacza akceptację regulaminu,

FreshMail.pl