Spotkania ponad podziałami przy jednym stole. Startuje druga edycja projektu MADE Travel FOR Liebherr. - FOR Talks

Spotkania ponad podziałami przy jednym stole. Startuje druga edycja projektu MADE Travel FOR Liebherr.

Kilku różnych restauratorów. Kilka często sprzecznych koncepcji biznesowych. Kilka wizji i wizjonerów. Czy posadzenie ich przy wspólnym stole i sprowokowanie do dyskusji na temat kondycji branży gastronomicznej w Polsce ma sens? Razem z mecenasem projektu MADE Travel FOR Liebherr udowadniamy, że tak. Co więcej, inspirowani rozmowami z przedstawicielami polskiej gastronomii, jesteśmy przekonani, że istnieje duża potrzeba wymiany doświadczeń i wzajemnego inspirowania się, która przełoży się na rozwój branży. Tematów do dyskusji, tak jak i chętnych do spotkań, nie brakuje. Pierwsze w tym roku kolacje restauratorów odbędą się U Fukiera w Warszawie (19.03.2019) oraz we wrocławskim Dinette (21.03). Organizatorem projektu jest agencja FOR Solutions, jego mecenasem – Liebherr, producent wysokiej klasy sprzętu chłodniczego.

MADE Travel FOR Liebherr to kameralne, prestiżowe i networkingowe spotkania przy stole w gronie najlepszych polskich restauratorów.  Ich biznesowy cel to rozwój i integracja polskiej sceny gastronomicznej. Projekt stawia na korzyści płynące z marketingu relacyjnego. Twórcy projektu wierzą, że gastronomia to przede wszystkim ludzie, którzy chętnie wymieniają się swoimi doświadczeniami i pomysłami oraz wzajemnie inspirują się do zrównoważonego rozwoju.

Goście – wyjątkowi restauratorzy i szefowie kuchni reprezentujący strategiczne miasta Polski spotykają się u najlepszych polskich restauratorów, aby wspólnie dyskutować i szukać odpowiedzi na pytania nurtujące świat gastronomii. Do udziału w spotkaniach i dalszego relacjonowania zaproszeni są przedstawiciele mediów.  Wzajemna wymiana doświadczeń i inspiracji między uczestnikami kolacji buduje podstawę do zrozumienia mechanizmów rządzących gastronomią i szukania nowych biznesowych rozwiązań.

Gospodarzami kolacji w ramach pierwszego cyklu w 2018 roku zostali: Krzysztof Janiszewski, Piotr Popiński, Mariusz Diakowski, Agnieszka i Marcin Kręgliccy oraz Radosław Fronc. Edycja zrealizowana w 2018 odbiła się szerokim echem wśród społeczności restauratorów, a jej sukces zaowocował kontynuacją cyklu i serią nowych spotkań.

Inauguracyjna kolacja cyklu odbędzie się 19 marca w restauracji U Fukiera w Warszawie. Jej Gospodarzem będzie Tadeusz Muller, ekspert gastronomiczny związany z branżą restauracyjną od czternastu lat. Tematem przewodnim spotkania jest pytanie: Jak stworzyć świeży koncept gastronomiczny, który daje gwarancję dochodowości?

Drugie spotkanie będzie miało miejsce we wrocławskim Dinette. Gospodynią spotkania będzie Jolanta Jurkowlaniec, właścicielka restauracji. Zaproszeni goście będą dyskutować o edukacji pracowników w gastronomii.

Już wkrótce zostaną podane terminy i lokalizacje kolejnych kolacji planowanych w 2019 roku.

O efektach pierwszej edycji projektu oraz o opiniach dotyczących poszczególnych kolacji (jesień 2018) można przeczytać również tu: http://fortalks.pl/kulinarno-biznesowe-kolacje-made-travel-by-liebherr/

 

***

Gospodarze drugiej edycji projektu MADE Travel FOR Liebherr

Jolanta Jurkowlaniec

Właścicielka i twórczyni marek Dinette oraz Di Cafe Deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, sprzątaczka, hydraulik, negocjator i marketingowiec z trudem znajdująca czas na życie prywatne. Uwielbia podróże i dobre jedzenie. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i National Louis University.

Tadeusz Muller

Ekspert gastronomiczny i twórca konceptów, od czternastu lat związany z branżą restauracyjną. Realizował projekty dla Orlenu, Costa Coffee czy sieci dużych proximity marketów. Ostatnie food koncepty, za które jest odpowiedzialny to Munja i Orzo. Pasjonują go restauracje zarządzane w nurcie holistycznym, neo bistra powstające dzięki zjawisku demokratyzacji jakości.  Posiada wieloletnie doświadczenie jako food stylistafood fotograf.

 

***

ORGANIZATOR PROJEKTU

FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA. FOR Solutions to parasolowa marka dla działań PR i marketing dotychczas prowadzonych pod flagą MADE.

To właśnie marketing i PR stanowią 80% pracy i 100% doświadczenia, które agencja wykorzystuje, pomagając budować swoim Klientom silne marki, tak firmowe, produktowe jak i osobiste. Wspólnie z Klientami z branży HORECA poszukiwane są wyróżniki definiujące ich działania jako innowacyjne i inspirujące branżę. Następnie są one opakowywane w przemyślane projekty komunikacji.

W swojej codziennej pracy agencja FOR buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje, które pozwalają Klientom rozwijać ich biznes. W tym celu stworzono MADE FOR Restaurant, cykl biznesowych spotkań, które będą rozwijane z jeszcze większą determinacją pod parasolem marki FOR.

FOR Solutions kładzie nacisk na integrację branży. Projektuje wydarzenia tak, by stwarzać przestrzeń do networkingu oraz wymiany doświadczeń i inspiracji. Dlaczego? Bo wg FOR Solutions HORECA to przede wszystkim ludzie. A agencja FOR to miejsce, gdzie wychodzi się poza granice standardowych działań marketingowych.

www.forsolutions.pl

 

MECENAS PROJEKTU

Liebherr – Jakość. Design. Innowacja.

Liebherr od ponad 60 lat definiuje najwyższe standardy w dziedzinie chłodnictwa. Tworzy urządzenia wyróżniające się zaawansowanymi technologiami i nowoczesnym designem. Wachlarz produktów obejmuje zarówno urządzenia profesjonalne jak i domowe. Liebherr kładzie nacisk na ciągłą optymalizację efektywności energetycznej urządzeń przy jednoczesnym skupieniu się na jakości komponentów. Dlatego projektowanie i produkcja ważnych podzespołów odbywają się we własnych fabrykach m.in w Niemczech i Austrii. Grupa Liebherr kształtuje postęp technologiczny w wielu innych obszarach. Jest czołowym producentem maszyn budowlanych i górniczych, turbin wiatrowych, żurawi morskich oraz rozwiązań transportowych, w tym lotniczych. Wymiana wiedzy i doświadczeń między spółkami zwiększa wewnętrzną innowacyjność. Firma zarządzana przez członków rodziny Liebherr posiada ponad 130 przedstawicielstw i zatrudnia ponad 43 000 pracowników w 50 krajach.

Dystrybutor w Polsce: www.fore.pl

 

***

PARTNERZY MEDIALNI

Magazyn USTA, Puls Biznesu, Wrząca kuchnia, Have a Bite

 

***

KONTAKT DLA PRASY

Adriana Ryszawy

Koordynatorka ds. Komunikacji

FOR Solutions | Agencja marketingu, PR oraz kreowania wydarzeń dla branży HORECA

E-mail: ar@forsolutions.pl

Tel. 510 075 741

Zapisz mnie do newslettera FOR (możesz się wypisać w dowolnym momencie). Zaznaczenie oznacza akceptację regulaminu,

FreshMail.pl