Profesjonalnie dla gastronomii
Portal dla ekspertów branży
Dekalog dochodowej restauracji (relacja)
Dekalog dochodowej restauracji według Marcina Wachowicza i zespółu MADE powstał na śniadaniu biznesowym inaugurującym kampanię informacyjno-edukacyjną „DO USŁUG”, które odbyło ...
Joan Roca: O budowaniu zaangażowania pracowników
3 skuteczne lekcje, które „sprzedał” nam na temat budowania zaangażowania pracowników Joan Roca - szef kuchni, współwłaściciel El Celler de ...
RYNEK DOJRZAŁ [wywiad z Michałem Molendą]
Michał Molenda, szef kuchni w Kuchnia Otwarta: opinia o tym, że w Polsce brakuje rąk do pracy w gastronomii jest ...
MARKA PRACODAWCY w GASTRONOMII [wywiad z Bogdanem Gałązką]
Polski restaurator mierzy się z wieloma trudnościami i komplikacjami związanymi z rynkiem pracy: skomplikowane aspekty prawne, sezonowość, brak zaangażowanych pracowników ...
„Kupiona” relacja nie przetrwa dłużej niż 18 miesięcy
Katarzyna Derdzińska poleca: Prawdziwe zaangażowanie jest o uczuciach – w bardzo dużej mierze jest pochodną relacji ...
Nie ma zaangażowania bez angażowania
Dwa kluczowe czynniki sukcesu w rozwoju każdego biznesu - kapitał i zaangażowanie. Nasze doświadczenie pokazuje, że dzisiaj ...
The future of the food
Food on the Edge is a two day symposium that takes place annually in Galway city, Ireland. It is for ...
AROUND THE WORLD IN 15 BREAKFASTS
Since I’ve lived full-time in Europe, friends often ask me if I miss anything about the US. The answer is: ...
Parabere Forum
PARABERE Forum will bring together top opinion leaders, food activists, international scientists, farmers, chefs and sommeliers from 5 continents ...
Dinner with a view
Sztuka kulinarna to często używana fraza, która tak naprawdę oznacza ni mniej, ni więcej tylko kulinaria. Na co dzień pobrzmiewa z lekka rozbuchanie… ...
Ryba psuje się od głowy! [wywiad z Agatą Wojdą]
Rozmowa z Agatą Wojdą oraz komentarz Katarzyny Derdzińskiej, o tym jak poprawić relacje na linii pracownik-pracodawca ...
Rusza kampania DO USŁUG
Trudno Ci pozyskać właściwych pracowników? Nie odpisują na Twoje ogłoszenia o pracę? ...
POP-UP W KULINARNEJ SZTUCE
Podróżujące restauracje i gotujący W różnych miejscach szefowie kuchni to gorący temat na całym świecie ...
MARKETING UŚWIADOMIONY
Prowadzenie działań marketingowych wymaga od restauratorów i producentów mocnego zaangażowania w rynek, obserwacji, świadomości tego, co dzieje się w Polsce i ...
W imię bloga! [wywiad z Martą Glinką]
MARTA GLINKA: Miałam kilka takich chwil, w których zastanawiałam się, czy nie lepiej byłoby zmienić branżę z napojów ...